Macbook - track and trace
Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 30-05-06 23:27

Jeg har bestilt en af de nye Macbooks d. 25/5. Allerede dagen efter
modtog jeg mit ordrenummer fra Apple. Da jeg tjekkede min ordrestatus på
deres hjemmeside fik jeg fundet frem til et referencenummer hos
fragtfirmaet TNT.

Slår man det nummer op hos TNT kan man se at den er godt på vej:

30 maj 2006 16:50 Amsterdam Potential Connection Delay
28 maj 2006 18:32 Suzhou Shipped From Originating Depot
28 maj 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Connection
Delay
27 maj 2006 10:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point

uuuh ... glæder mig. Såvidt jeg kan se fra andre tråde herinde, så er
Amsterdam sidste sted før Danmark/Fredericia. Hvis jeg er heldig har jeg
bogen inden weekenden. Det bliver en GOD weekend så ... det bliver
det såmænd også uanset om jeg får min Macbog efter weekenden.

Vente-utålmodig Hilsen
Jesper

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 31-05-06 13:44

"Jesper Mehlsen" <jespermehlsen@gmail.dk> wrote in message

> [...]
> bogen inden weekenden. Det bliver en GOD weekend så ... det bliver det
> såmænd også uanset om jeg får min Macbog efter weekenden.

forstår dig godt, jeg var for utålmodig så jeg ringede rundt til alle
butikker indtil jeg indså at kun fona havde bogen.. afsted med mig

Har een gang mistet en teknisk dims jeg ventede på netop pga tnt hvor der
også stod potential delay.. og væk var den grrr ..

Håber du snart får dyret.. dette indlæg er skrevet fra min.. på windows..

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 31-05-06 17:58

Jesper Mehlsen skrev:

> [...]
> bogen inden weekenden. Det bliver en GOD weekend så ... det bliver
> det såmænd også uanset om jeg får min Macbog efter weekenden.

Det går fremad ... i dag er den kommet til Arnhem!

31 maj 2006 17:21 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
31 maj 2006 17:18 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Den får godt nok set meget af verden før den havner her i Århus

/Hilsen Jesper

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 01-06-06 07:44

> [...]

> bogen inden weekenden. Det bliver en GOD weekend så ... det bliver
> det såmænd også uanset om jeg får min Macbog efter weekenden.

Glæd dig.. Jeg havde anbefalet en ven at købe den, da han skulle ud at
købe ny bærbar nu, og jeg ville egentlig selv købe en efter min
sommerferie, men jeg blev så spændt i dag, at jeg tog til Fona 2000 og
købte en sort Macbook i dag. Den hvide kunne slet ikke skaffes nogen
steder i landet, og da jeg skal bruge den til en eksamen i næste uge,
havde jeg ikke tid til at stå på venteliste.

Men nøøøøj, den er lækker

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 01-06-06 08:35

Jesper Mehlsen skrev:
> [...]

31 maj 2006 17:21 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
31 maj 2006 17:18 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Og nu er den kommet til Kolding

01 jun 2006 06:33 Kolding Import Received

/Jesper

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 01-06-06 13:12

Hurra .. nu er bogen kommet. Og heldigvis er skærmen uden pixelfejl. Nu
skal der leges

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 01-06-06 14:03

jespermehlsen@gmail.com on torsdag 1. juni 2006 at 14:11 +0100 wrote:
>Hurra .. nu er bogen kommet. Og heldigvis er skærmen uden pixelfejl. Nu
>skal der leges

Hjerteligh tillykke Den ryger nok op ved siden af sengen , nå...r du
skal iseng
Håber du får rigtig meget glæde og fornøjelse af den.
Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 01-06-06 15:25

> Hjerteligh tillykke Den ryger nok op ved siden af sengen , nå...r du
> skal iseng
> --------------------------------------------------------------------------------------------
Håber

> du får rigtig meget glæde og fornøjelse af den. Hilsen Hanne
>
> www.macbruger.dk
> Største og ældste forening
> for MacBrugere i Danmark

Uha jeg synes godt nok den er lækker. Har lige hentet en million
opdateringer hjem som den "selv sagde" at den manglede. Derefter
hentede jeg unison newsreaderen og fik den sat op. Det kører rigtig
fint og den kan jeg nemt vænne mig til at benytte. Jeg brugte før
Mozillas Thunderbird på PC, men dette program virker mere logisk.

Mange hilsner
Jesper