politiken.dk og Safari 1.3.2
Fra : Martin Petersen

Dato : 02-05-06 08:03

I løbet af i går kom politikens webside til at se rigtig, rigtig sjov ud
med Safari 1.3.2.
Men jeg har hørt at den Safari der kører med OS10.4, viser siden ok. Kan
man frygte at 10.3.9 er ved at være forældet? Eller er det ren og skær
sjusk på Politiken?
Martin

Fra : Søren

Dato : 03-05-06 07:50

On 02/05/06 9:03, in article
1hepd1c.2wspfmr5ujpsN%xmartinmarius@petersen.mail.dk, "Martin Petersen"
<xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Men jeg har hørt at den Safari der kører med OS10.4, viser siden ok. Kan
> man frygte at 10.3.9 er ved at være forældet? Eller er det ren og skær

Midt i april var der lidt på mediamac.dk om politikens website...

Der var løsningen at opdatere Flash Player... Prøv det

Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as
Fiat Seicento Sporting Abarth

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-05-06 08:23

Søren <soren1967@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Midt i april var der lidt på mediamac.dk om politikens website...
>
> Der var løsningen at opdatere Flash Player... Prøv det

Tak for rådet; prøvede, men det hjalp ikke
Det er i øvrigt et problem der er opstået i løbet af 1.5., så det du
beskriver i april, har nok været et andet problem.
v.h
Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-05-06 14:10

> [...]

> Det er i øvrigt et problem der er opstået i løbet af 1.5., så det du
> beskriver i april, har nok været et andet problem.

Nå, nu virker det igen. De har åbenbart fixet det på POL.
v.h
Martin