Gamle OS 9 lyde
Fra : Karen Seiersen

Dato : 04-04-06 16:21

Hej,

Lige fået min nye MacPro Book og ved at "søsætte",
er jeg stødt ind i et mærkeligt problem.

På min iMac G5 har jeg mulighed for de gamle lyde i bla. mail,
og ved jeg selv har hentet dem på nettet. Så de burde jo ligge
i min (hus) biblioteksmappe men de gør de bare ikke
De ligge slet ikke i nogen af bibliotekerne !

Så nu er spørgsmålet hvor på nettet finder jeg dem igen ? så jeg kan få
dem på min nye også ?

Mange hilsner Karen

--
Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 05-04-06 08:24

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> [...]
> De ligge slet ikke i nogen af bibliotekerne !
>
> Så nu er spørgsmålet hvor på nettet finder jeg dem igen ? så jeg kan få

Kan man ikke snuppe dem fra et gammelt OS9 ?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-04-06 15:10

> [...]

> De ligge slet ikke i nogen af bibliotekerne !
>
> Så nu er spørgsmålet hvor på nettet finder jeg dem igen ? så jeg kan få

Er der disse du leder efter:
<http://sagefire.org/2005/04/04/macos-classic-sound-pack-v14/>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Karen Seiersen

Dato : 06-04-06 18:31

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Er der disse du leder efter:
> <http://sagefire.org/2005/04/04/macos-classic-sound-pack-v14/>
>
> mvh.
> Kaj.

Hej Kaj,

Ja, det var lige netop dem jeg mente, tak skal du have!

Mange hilsner Karen