Entourage - download af billeder
Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 06:01

Hvordan får man Entourage indstillet, så den automaisk downloader
billeder?

Den gør det som nævnt ikke automatisk, for at »protect your privacy«,
men dels er jeg ikke så snerpet at der er billeder jeg ikke vil se, dels
er det altså mere besværligt hele tiden at skulle manuelt downloade dem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens

Dato : 01-04-06 10:18

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> men dels er jeg ikke så snerpet at der er billeder jeg ikke vil se, dels
> er det altså mere besværligt hele tiden at skulle manuelt downloade dem.

Jeg har ikke lige et bud på indstillingen af Entourage; men...

....den manglende download af billeder er ikke for at beskytte dine sarte
øjne mod noget de måske ikke kan tåle. Det er en forhindring af, at
spammails med HTML indlagt afslører, at den konkrete mail er nået frem,
og hvilken IP-adresse den anvendte mail-adresse benytter sig af.

Mail gør det samme, men tillader ved et enkelt knaptryk, at billederne
downloades.
--

Jens F

Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 18:34

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> [...]
> spammails med HTML indlagt afslører, at den konkrete mail er nået frem,
> og hvilken IP-adresse den anvendte mail-adresse benytter sig af.

OK, så kan det måske være ubehaget værd - selv om det nu ville være rart
at downloadningen af billederne foregik automatisk, hvis afsenderen
findes i kontakt-databasen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 01-04-06 11:40

> [...]

> men dels er jeg ikke så snerpet at der er billeder jeg ikke vil se, dels
> er det altså mere besværligt hele tiden at skulle manuelt downloade dem.

Ved at tilføje afsender til adressebog. Det er kun mails fra afsendere
som Entourage ikke kender som den ikke vil downloade billeder fra.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-06 18:34

> Ved at tilføje afsender til adressebog. Det er kun mails fra afsendere
> som Entourage ikke kender som den ikke vil downloade billeder fra.

OK, jeg troede bare at Entourage allerede havde dem i adressebogen [som
er retableret fra Palm'en].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk