Redning af slettede dokumenter ??
Fra : Kell Christensen

Dato : 31-03-06 08:00

I gamle dage brugte jeg Norton UnErase til at hive filer op fra dybet.

Nu slettede jeg et par filer i en mappe og uden at jeg lagde mærke til
det var det pludselig selve mappen der var valgt.

I dag er mappen (med alle mine billeder fra marts) pist væt og
papirkurven er tømt! Hvad gør man i dag i Tiger?

mvh Kell

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-03-06 08:35

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> [...]
>
> I dag er mappen (med alle mine billeder fra marts) pist væt og
> papirkurven er tømt! Hvad gør man i dag i Tiger?

du slukker maskinen ... ved at hive strømmen, så du ikke overskriver de
filer du har slettet.

så kan du prøve med

http://www.prosofteng.com/index.php?datarescue

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Kell Christensen

Dato : 31-03-06 10:06

> du slukker maskinen ... ved at hive strømmen, så du ikke overskriver de
> filer du har slettet.
>
> så kan du prøve med
>
> http://www.prosofteng.com/index.php?datarescue

Hey

1000 tak - alt er på plads!
Det er skønt når demoprogrammer dur til noget.

Kell

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-03-06 10:48

> Hey
>
> 1000 tak - alt er på plads!
> Det er skønt når demoprogrammer dur til noget.

Kanon ... jeg var ikke klar over du rent faktisk kunne redde noget ud
med demo'en

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Gnyffe

Dato : 31-03-06 15:07

On 31/03/06 11:47, in article 1hd2axq.1g7np061jqt8xsN%thomas@elements.dk,
"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote:

> Kanon ... jeg var ikke klar over du rent faktisk kunne redde noget ud
> med demo'en

Næ, for på deres hjemmeside står der at demo'en kun kan recover 1 fil på max
500k.

Fra : Kell Christensen

Dato : 31-03-06 19:25

------

> Næ, for på deres hjemmeside står der at demo'en kun kan recover 1 fil på max
> 500k.

Det var sådan et skilt jeg ventede at se da jeg trykkede på QuickScan.
Men på et minuts tid havde den fundet min billedmappe med 1,49Gb.
Hertil kommer alm. kopieringstid til anden HD. Finish-Finale

Kell