LOOOOOOOL - 3 dage endnu.
Fra : SirWheels©

Dato : 17-06-01 22:24

http://www.cybercity.dk/adslboost/

Kig selv Der er 3 dage endnu *S*
--
Regards/Hilsen
SirWheels© - http://fly.to/SirWheels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-01 22:26

SirWheels© skrev:

>http://www.cybercity.dk/adslboost/
>
>Kig selv Der er 3 dage endnu *S*

Hehe, de skal vist have stillet urene hos Cybercity :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Allan Olesen

Dato : 07-07-01 15:04

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Hehe, de skal vist have stillet urene hos Cybercity :)

Det er mere sandt, end du lige tror. Prøv at kigge på headerne i en
mail, der har været gennem een eller flere CC-mailservere. Der er ofte
sære tidsspring, hvor den ene mailserver modtager mailen flere
minutter _før_ den foregående i rækken...

(Her kunne jeg godt have lyst til at stjæle Makholms signatur.)

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Allan Olesen

Dato : 07-07-01 15:19

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Det er mere sandt, end du lige tror.

Måske jeg også skulle stille mit eget indre ur, så jeg ikke svarer på
flere uger gamle indlæg...

Fra : Hanzen

Dato : 07-07-01 16:43

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Allan Olesen, Lunderskov
> Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Det er de selvkloges straf til nej-sigerne.
Først tror man det er tilladt at køre 55, dernæst bliver man fotograferet og
så får man en bøde der skal dække det staten har sat til ved nej'et.

hilzen
Hanzen

Fra : Simon Pedersen

Dato : 17-06-01 22:34

"SirWheels©" <madbusiness_removeme_@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cybercity.dk/adslboost/
>
> Kig selv Der er 3 dage endnu *S*

Designerne holder weekend

> --
> Regards/Hilsen
> SirWheels© - http://fly.to/SirWheels

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Simon Skals

Dato : 17-06-01 23:04

It seems Simon Pedersen wrote:

>Designerne holder weekend

Det ville også være et meget avanceret script, der skulle til
for at rotere gifferne automatisk!

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-06-01 23:28

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville også være et meget avanceret script, der skulle til
> for at rotere gifferne automatisk!

Ja for pokker det er svært.... NOT

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Simon Skals

Dato : 17-06-01 23:52

It seems Søren C. Fischer wrote:

>Ja for pokker det er svært.... NOT

Jeg beklager, at du missede ironien. Måske pga. den manglende
smiley?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-06-01 11:12

> Jeg beklager, at du missede ironien. Måske pga. den manglende
> smiley?

Ja... sorry...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 17-06-01 23:31

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville også være et meget avanceret script, der skulle til
> for at rotere gifferne automatisk!

Jeg vil gerne lige høre om du udtaler dig på din arbejdsgivers vegne når du
fremlægger sådanne subjektive holdninger, sekundært hvorfor der i din
signatur ikke står hvem du arbejder for?

--
Anders Vind Ebbesen
Web Developer

Fra : Christen Stephansen

Dato : 18-06-01 07:43

> Jeg vil gerne lige høre om du udtaler dig på din arbejdsgivers vegne
når du
> fremlægger sådanne subjektive holdninger, sekundært hvorfor der i din
> signatur ikke står hvem du arbejder for?

Er du dum?

Når der ikke er en signatur, hvem tror du så manden repræsenterer?

Jeg lader den smiley undskylde dit latterlige indlæg ...

/Christen Stephansen

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 08:38

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message news:9gk7t5$q7

> Er du dum?
>

> Når der ikke er en signatur, hvem tror du så manden repræsenterer?
>

> Jeg lader den smiley undskylde dit latterlige indlæg ...

Anders' indlæg var ironisk ment.

Argh! ½-delen af denne gruppe forstår SLET ikke ironi, hvor resten mestrer
det glimrende.

> /Christen Stephansen

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 18-06-01 17:08

On Mon, 18 Jun 2001 09:37:32 +0200, Simon Pedersen wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl <9gkb40$qlt$1@news.cybercity.dk>:

>Argh! ½-delen af denne gruppe forstår SLET ikke ironi, hvor resten mestrer
>det glimrende.

Så må det være et rimeligt krav at man i sin signatur angiver om man
forstår ironi.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 17:14

"Svend Erik Jensen" <sej@isa.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Så må det være et rimeligt krav at man i sin signatur angiver om man
> forstår ironi.

Man ved jo ikke at man ikke forstår det.

> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
> Svend Erik Jensen

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 18-06-01 18:40

"Simon Pedersen" <simon@NOSPAMemail.dk> wrote in message

> "Svend Erik Jensen" <sej@isa.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Man ved jo ikke at man ikke forstår det.

Kan man så ikke bare helgardere, og skrive at man ikke forstår ironi, hvorpå
man sviner folk til ?

--
Svend

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-06-01 18:32

"Svend Erik Jensen" <sej@isa.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> Så må det være et rimeligt krav at man i sin signatur angiver om man
> forstår ironi.

Jeg synes nu mere, at det er på sin plads, at fortsætte den ganske udmærkede
tradition for, at tilføje en eller anden form for smiley...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Nostradamus

Dato : 19-06-01 10:49

Forståelse af ironi forudsætter en konkret viden om emnet, hvor den
konkrete viden er en anden end den der undtrykkes ironisk

Sincerely Yours,
Nostradamus

"Be nice to your children, because they are the ones who will choose your rest home"

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 18-06-01 10:16

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> skrev i en meddelelse
> når du
>
> Er du dum?

Næh, er du?

> Når der ikke er en signatur, hvem tror du så manden repræsenterer?

Sig selv, men nogle individer i dk.edb.internet.udbydere er gevaldigt i
tvivl (læs tråden "CC").

> Jeg lader den smiley undskylde dit latterlige indlæg ...

Tja, den sidste dødbider er ikke død endnu. Mit indlæg var blot en ironisk
betragtning ifm. med diskussionen i dk.edb.internet.udbydere.

Fra : Christen Stephansen

Dato : 18-06-01 17:26

> Tja, den sidste dødbider er ikke død endnu. Mit indlæg var blot en
ironisk
> betragtning ifm. med diskussionen i dk.edb.internet.udbydere.

Så er du undskyldt. Jeg trigger blot på netop det, du vist forsøger at
lave sjov med. Skønt du nu udtaler det var ironisk ment, er det en
ganske alvorlig misforståelse, at der skulle forekomme nogen som helst
firmarepræsenterede indlæg i disse nyhedsgrupper. Det må til livs.

Egentlig har jeg intet at sige om din person. Kender dig ikke.

/Christen Stephansen

Fra : Charbax

Dato : 17-06-01 23:50

> Det ville også være et meget avanceret script, der skulle til
> for at rotere gifferne automatisk!

bare en javascript som kigger på datoen hos kunderne ville være ok tror
jeg..

så kunne man bruge noget lignene med
http://javascript.internet.com/calendars/date-images.html

eller også skulle man bruge et eller andet system på serveren som fortæller
adslboost.dk filen hvad dato det er..

Fra : Simon Pedersen

Dato : 17-06-01 23:48

"Charbax" <charbax@lflv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://javascript.internet.com/calendars/date-images.html
>
> eller også skulle man bruge et eller andet system på serveren som

Både Simon Skals' og mit indlæg var ment ironisk.

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Simon Skals

Dato : 17-06-01 23:56

>fortæller
>
>Både Simon Skals' og mit indlæg var ment ironisk.

Dit var da meget faktuelt?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 00:02

> Dit var da meget faktuelt?

Du har så ganske ret, men det var mere mit bud på, hvorfor siden ikke var
blevet opdateret, der var ironisk.

> Simon Skals <spam@gid.dk>
> "Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Charbax

Dato : 17-06-01 23:59

> Både Simon Skals' og mit indlæg var ment ironisk.

jeg syntes at det er en skandale, de burde fyres med det samme.

Her er nok en del som først kommer forbi siden igen på onsdag for at se hvad
det er for noget.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-06-01 00:08

"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote Mon, 18 Jun 2001 00:59:17 +0200 :

>Her er nok en del som først kommer forbi siden igen på onsdag for at se hvad
>det er for noget.

Nej.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Charbax

Dato : 18-06-01 00:17

> Nej.

DivX

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-06-01 00:18

"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote Mon, 18 Jun 2001 01:17:15 +0200 :

>DivX

hu ha, hvem, hvad, hvor?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-01 00:23

Charbax skrev:

>DivX

Hur?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 18-06-01 08:02

It seems Charbax wrote:

> jeg syntes at det er en skandale, de burde fyres med det samme.

Jeg er igang. Jeg fyrer dem med et automatisk cronscript der kigger på
datoen, og sender mailen 16:59 den sidste dag i måneden !

"Denne smiley er afsendt for egen regning og CyberCity kan på intet
tidspunkt drages til ansvar for denne. Jeg har desuden engang spille hockey
samme med ansatte for WorldOnline, og kender en der arbejder hos TDC, og
min datter går i dagplaje med en, hvis mor arbejder hos Telia"

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 17-06-01 23:53

"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote in message

> bare en javascript som kigger på datoen hos kunderne ville være ok tror
> jeg..

Mon ikke det var ironisk? :)

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-06-01 01:58

On Sun, 17 Jun 2001 22:04:29 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>Det ville også være et meget avanceret script, der skulle til
>for at rotere gifferne automatisk!

Avanceret? De kunne da bare køre fx:

$ watch -n 1 'echo $((18-`date | cut -d" " -f3`))'

.... og så smækket et webcam helt tæt på outputtet på monitoren, hvor
webcam-programmer så kunne FTP-uploade skærmbilledet op hvert sekund
(evt. efter det er blevet automatisk invertet).

Som du kan se, kræver det ikke noget avanceret. Der er ingen grund til
at gøre tingene mere besværligt end højst nødvendigt.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-01 23:03

Simon Pedersen skrev:

>Designerne holder weekend

Og CC har selvfølgelig ikke kompetence nok til at lave et script der
selv skifter tallet ud :)

venligst,
Lasse Hedegaard