Sortalger
Fra : Jan Rørgård Hansen

Dato : 17-06-01 21:50

Hej

Er der noget man kan gøre for at komme af med sort-alger, de trives godt på
planterne i akvariet. I bøger har vi ikke kunnet finde nogle gode råd
omkring det.

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 18-06-01 08:12

Der er ikke noget der hedder sortalger.Er det trådalger?

Mvh Thomas

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-06-01 09:31

Thomas Jørgensen <vassago@mail.dk> skrev i en
> Der er ikke noget der hedder sortalger.Er det trådalger?

Det er formentlig penselalger som han snakker om, de ser sorte ud og
sidder på planterne.

Carsten

Fra : Jan Rørgård Hansen

Dato : 18-06-01 18:56

Jeg er ikke helt klar over hvilke det er, jeg troede de hed sort-alger.

Jan