Tomcat - installation
Fra : Thorkil Konnerup

Dato : 17-06-01 21:31

Jeg har netop installeret Apache og har herefter downloadet Tomcat
(knap 400 små filer.
Der medleveres ikke noget 'install'-program. I hvilket katalog skal
Tomcat installeres i.f.t. Apache?
Har nogen skrevet en artikel e.lign. om installationen et eller andet
sted?

Fra : Jan Bentzen

Dato : 18-06-01 10:53

der er så vidt jeg husker en README fil i jakarta-tomcat/docs biblioteket,
som skulle kunne få dig igang

/jan