Artikel om W3C HTML/DHTML og cross-browser~
Fra : Stig Nygaard

Dato : 17-06-01 20:04

Hej !

Jeg har skrevet en lille "artikel" om W3C standarderne, Netscape 6
kompatibel webkode mm. Man kan også se på artiklen som en samling
interessante links med en lidt lang indledning til Jeg ved faktisk ikke
rigtig hvad jeg skal bruge artiklen til, men nu har jeg valgt at
"offentliggøre" dens eksistens her, og håber så at nogen kan få lidt ud af
den. Vil selvfølgelig også meget gerne have kommentarer til den !

Se: http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html

--

Mvh.
Stig Nygaard

Homepage: http://home.worldonline.dk/~snygaard/
Rockland: http://www.rockland.dk/
Bandlist.dk: http://bandlist.dk/ - Tjek det nye design ud !

* EB 5/9 2000: http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=107578 *

Fra : Preben Nielsen

Dato : 19-06-01 17:04

>...og håber så at nogen kan få lidt ud af
> den. Vil selvfølgelig også meget gerne have kommentarer til den !

Mange tak fordi du deler ud af din viden! Der er meget stof for mig at komme
efter i den. Aktuelt har den været med til yderligere at gøre mig klog på
hvorfor jeg løb ind i problemer med Netscape 4 og CSS.

Preben

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer