Hvem af dem skal ud? Krebs/kampfisk
Fra : Brian Neuman

Dato : 17-06-01 19:01

Efterhånden får alle guppy'erne i mit akvarie bidt/klippet halerne af, så
jeg bliver nødt til at aflive dem. I dag er det gået ud over en molly.
Jeg har en kampfisk og 2 krebs, som jeg mistænker for at være syndebukken,
men jeg har endnu ikke set det ske.
Kan nogen fortælle mig hvem det efter sandsynlighed kan være, så jeg kan
fjerne dyret ?

Fra : Tom Nielsen

Dato : 17-06-01 19:40

det er dine krebs.

prøv at se hvad der sker når du slukker lyset, og fiskene søger ned til
bunden... haps siger det

Havde det været kampfisken, ville du kunne se den jage de andre fisk rundt i
akvariet

Fra : Søren Steffensen

Dato : 18-06-01 08:31

Kanmfisk går nu også til angreb på alt hvad der har store finner ! Så det er
måske begge !

--
SOS - www.overclockingdk.com
icq: 102169245

Fra : Neuman

Dato : 18-06-01 12:14

Tror det i første omgang bliver kampfiskens farvel.
Men kan det virkelig passe at en kampfisk er i stand til nærmest at rive
stykker af finnerne af? Det ser ret voldsomt ud på de stakler det er gået ud
over.

Søren Steffensen <sorensteffensen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gkamg$q1h$1@news.cybercity.dk...

Fra : Klaus Larsen

Dato : 19-06-01 16:48

der er over hovet ikke tvivl om der er krabsne. og det sker når lyset er
slukket og de sover.