hjælp - links er ikke klikbare
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 05-06-06 22:56

Hej gruppe

Har brug for lidt hjælp!

Først siden det drejer sig om: http://62.121.164.129/herningbl
css: http://62.121.164.129/herningbl/css/style.css

Problemet er at mine links ikke er klikbare i FF men fint i IE?!?
Det eneste link der virker er - sjovt nok - copyrightet i bunden af siden

Er der en der kan se hvorfor - har vist efterhånden stirret mig blind på det
:p

Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Tidemann

Dato : 06-06-06 00:09

Lasse Skovsager wrote:
> [...]
> siden
>
> Er der en der kan se hvorfor - har vist efterhånden stirret mig

Den her linie ødelægger det hele:
style="text-align:left;position:absolute;top:30px;">Herning Bueskytte
Laug</p></div>

Lav det om til dette:

og skriv dette i din css i

#logo p {
text-align:left;
position:absolute;
top:30px;

--
Venlig hilsen Marianne
design af:

Fra : Tidemann

Dato : 06-06-06 00:14

Tidemann wrote:

> Den her linie ødelægger det hele:
> style="text-align:left;position:absolute;top:30px;">Herning
Bueskytte
> Laug</p></div>
>
> Lav det om til dette:
>
> og skriv dette i din css i
>
> #logo p {
> text-align:left;
> position:absolute;
> top:30px;

Hovsa, glemte lige

du skal fjerne dette:

width:100%;
height:100%;

i #logo p

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 06-06-06 00:23

Tidemann wrote:

> Hovsa, glemte lige
>
> du skal fjerne dette:
>
> width:100%;
> height:100%;
>
> i #logo p

Mange tak - så virker det bare

/lasse

Fra : Tidemann

Dato : 06-06-06 09:25

Lasse Skovsager wrote:
> [...]
>>> position:absolute;

> Mange tak - så virker det bare

Der er også noget galt med din #logo p, teksten står ikke ens i FF og
IE
jeg tror du skal ændre den til dette:

#logo p {
text-align:left;