Brændstoføkonomi for Xsara 1,6i fra 2001
Fra : Hansen

Dato : 05-06-06 21:18

Hejsa

Nu har jeg søgt nært og fjernt og det er mig umuligt at opdrive
specifikationerne for en Citroen Xsara 1,6i Coupe 3 dørs fra 2001. Det
eneste jeg ønsker at vide, er hvor langt den kører literen?
(Hvorfor skal det holdes så hemmeligt?)

/Hansen

Fra : Svend

Dato : 05-06-06 21:20

www.biltorvet.dk
www.hvorlangtpaaliteren.dk

Fra : Hansen

Dato : 05-06-06 21:29

> www.hvorlangtpaaliteren.dk

Takker! Se der var svaret på alle mine spørgsmål