Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kamera kan anbefales
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-06 10:29

Hej,

Det 5 år gamle 3,2 MP Sony Cybershot kamera skal på pention.

Så overvejer noget : Canon Digital IXUS 55, eller Canon Digital IXUS I Zoom
sort eller måske noget Sony et eller ander ... Er skærmene på de to Ixus
modeller jeg nævner store nok eller skal jeg gå efter noget andet.

Har ikke krav til store Mega P størrelser, mone krav går mere på noget småt
og smart der er bruger venligt og lækkert at have i hånden.

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-06-06 10:47

Janner skrev:

> Har ikke krav til store Mega P størrelser, mone krav går mere på noget småt
> og smart der er bruger venligt og lækkert at have i hånden.

Hvad er der galt med kvindens bryster?

Sorry - den lå lige til højrebenet.

Der er næsten daglige tråde om valg af kamera. Prøv at søge på
google/grupper og du vil finde tonsvis.

Ellers prøv de store review-sites som steves digicams eller dpreview

Eller læs blot lidt rundt og tilbage i denne gruppe og i foto.indkøb

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-06 11:10

> [...]
>
> Ellers prøv de store review-sites som steves digicams eller dpreview
>
> Eller læs blot lidt rundt og tilbage i denne gruppe og i foto.indkøb

YEs har ledt tilbage men uden at få lige de gode råd jeg manglede.

/Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-06 13:02

Janner wrote:
> YEs har ledt tilbage men uden at få lige de gode råd jeg
> manglede.

Og i den rigtige gruppe ?

Det er denne f.x. ikke, da "hvad-skal-jeg-købe-spørgsmål" hører
til i news:fritid.foto.indkoeb

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-06 13:04

Ups!

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Nicolai

Dato : 05-06-06 11:27

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Hvad er der galt med kvindens bryster?

Det fremgår da ikke, at han mener der skulle være noget galt med dem, bare
at han foretrækker dem ligesom jeg, - små og smarte, brugervenlige og lækre
at have i hånden. Ganske udemærket krav.

Nicolai

Fra : Jakob

Dato : 05-06-06 12:40

In article <4483f959$0$16993$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, "Janner"
<Nemlija> says...

> Har ikke krav til store Mega P størrelser, mone krav går mere på noget småt
> og smart der er bruger venligt og lækkert at have i hånden.

Sony p200 har fået rigtigt gode anmeldelser men det er muligvis ikke
helt så småt som du ønsker.

http://www.dpreview.com/reviews/sonydscp200/

--
Venlig hilsen