Hvad er der sket med campingstuff?
Fra : Sten Bo

Dato : 04-06-06 23:36

?

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-06-06 05:40

Sten Bo wrote:

> ?

Jeg så det cirka da du sende dit indlæg - kontakter Hans Jørgen her til
morgen. Han skal lige have lov til at vågne...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Campingstuff

Dato : 05-06-06 14:56

Hej
Der var sket det at et script generer en helv.... masse filer med navnet
core.xxx og det fyldte så meget på serveren at den blev lukket af udbyder,
jeg har nu slettet en bunke fra siden og den kører igen.
Skal så "bare" finde ud af hvilket script der går sådan amok.

vh
Hans Jørgen

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-06-06 15:39

Campingstuff wrote:

> Der var sket det at et script generer en helv.... masse filer med
> navnet core.xxx og det fyldte så meget på serveren at den blev lukket
> af udbyder,

Selv en udbyder kan vel løbe tør for harddiskplads...

> jeg har nu slettet en bunke fra siden og den kører igen.

Ikke her.

> Skal så "bare" finde ud af hvilket script der går sådan amok.

Det klarer du sikkert på en 10-15 minutter.

Og tager det længere, vil jeg gerne klage...

Hils.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : AnDeR sAnD

Dato : 05-06-06 16:10

Sådan som jeg læser det er der sket en skade på
"/campings/public_html/home/html/mainfile.php".
Den skal nok bare uploades igen :)
Rigtige mænd har jo en backup
/Kurt

Fra : Campingstuff

Dato : 05-06-06 19:53

> Rigtige mænd har jo en backup
> /Kurt
Hæ, nej rigtige mændt tager ikke backup, de græder!!!
Mit problem er at jeg lige er flyttet og backup cd er ikke såen lige til at
finde, der står satdig ca 15 kasser med ting og sager i, men der er rettet
så meget op på siten at den i det mindste kører.
De næste dage må jeg rette resten op.

Jep, det gør jeg.
vh
Hans Jørgen