Den skjulte agenda for Tyrkiets optagelse ~
Fra : Spang

Dato : 04-06-06 23:23

Så melder Solana endeligt klart ud !

"Tyrkiet og Algeriet
Konkret peges der på, at EU bør bruge alle tilgængelige
redskaber for at hjælpe lande som Tyrkiet og Algeriet
med en udbygning af infrastrukturen i olie- og gassektoren"

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3769768/

Spang

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 05-06-06 00:06

"Spang" <øælæøø@øæøå.dk> skrev i en meddelelse news:44835d47$0$60778$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> redskaber for at hjælpe lande som Tyrkiet og Algeriet
> med en udbygning af infrastrukturen i olie- og gassektoren"

Mhm, sidder lige og kigger på
http://www.inogate.org/en/images/maps/oil_map_big.gif

Proposed Priority Axes & Tyrkiet,,Ja den er god nok,,
Det ser ud til at skulle levere den olie 'vi' har befriet i Irak.

Jan Rasmussen

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-06 11:17

Jan Rasmussen fortalte:

> [...]
>
> Proposed Priority Axes & Tyrkiet,,Ja den er god nok,,
> Det ser ud til at skulle levere den olie 'vi' har befriet i Irak.

Er det bedre den bliver i jorden til ingen nytte?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 05-06-06 11:33

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4484049e$0$931$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jan Rasmussen fortalte:

> Er det bedre den bliver i jorden til ingen nytte?

Jeg tror ikke det handler om udvindelsen af olien, men i hvilken kompas retning den skal distribueres,
nu er det jo afgjort hvilken valuta den skal sælges i.

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-06-06 15:29

On Mon, 5 Jun 2006 12:17:02 +0200, Martin Larsen skrev:

> Jan Rasmussen fortalte:

> Er det bedre den bliver i jorden til ingen nytte?

Mon ikke den kan finde k¸ber uden vi bes¿tter Irak og tager
Tyrkiet med ind i EU?

Det er også meget bedre, at vi g¸r os olieuafh¿ngige end at vi
leger imperialister. Dels rent moralsk - men vi får også bare
r¸vfuld, når vi pr¸ver at kontrollere, hvad der ikke er vores.

--
The power to fit in with oneÿs social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-06 16:11

Henrik Svendsen fortalte:

> Mon ikke den kan finde k¸ber uden vi bes¿tter Irak og tager
> Tyrkiet med ind i EU?

Nej, det kunne den ikke da Iraq ikke overholdt våbenhvilebestemmelserne.

Du må pr¸ve at forstå at mange ikke ved spor om de konspirationsteorier
som visse personer i denne ng dyrker. Og i¸vrigt heller ikke mener at den
slags h¸rer hjemme her eller nogen steder overhovedet.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-06-06 20:40

On Mon, 5 Jun 2006 17:11:17 +0200, Martin Larsen skrev:

> Henrik Svendsen fortalte:

> Nej, det kunne den ikke da Iraq ikke overholdt våbenhvilebestemmelserne.

??? Det har vist ligesom ikke noget med sagen at gøre.

> Du må prøve at forstå at mange ikke ved spor om de konspirationsteorier
> som visse personer i denne ng dyrker. Og iøvrigt heller ikke mener at den
> slags hører hjemme her eller nogen steder overhovedet.

Nå.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 06-06-06 08:58

"Spang" <øælæøø@øæøå.dk> wrote in message
> [...]
> redskaber for at hjælpe lande som Tyrkiet og Algeriet
> med en udbygning af infrastrukturen i olie- og gassektoren"

Olien er helt åbenbart ikke dyr nok!

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-06-06 20:07

> [...]
> redskaber for at hjælpe lande som Tyrkiet og Algeriet
> med en udbygning af infrastrukturen i olie- og gassektoren"

Fra news:44871b6a$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

"In late May it was reported that Russia and Algeria, the two largest gas suppliers to Europe,
have agreed to increase energy co-operation. Algeria has given Russian companies exclusive
access to Algerian oil and gas fields, and Gazprom and Sonatrach will co-operate in delivery
of gas to France. Putin has cancelled Algeria's $4.7 billion debt to Russia, and for its part,
Algeria will buy $7.5 billion worth of Russian advanced jet fighters, air defense systems and weapons. "

Jan Rasmussen