Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cuba
Fra : Søren Thorsen

Dato : 30-05-06 15:31

Jeg har lagt ny fotografier fra Havana Cuba ud på hjemmesiden.
Tag et kig.

Søren Thorsen
www.thorsen.info

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-05-06 07:35

Søren Thorsen wrote:

> Jeg har lagt ny fotografier fra Havana Cuba ud på hjemmesiden.
> Tag et kig.

Tja... du kommer vist kun i denne gruppe når du skal poste opslag for
dine billeder, og derfor har du ikke opdaget, at der oprettet en ny
gruppe til billedsnak.

Så dit indlæg er faktisk off-topic i denne gruppe, det hører hjemme i

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-05-06 09:31

> Tja... du kommer vist kun i denne gruppe når du skal poste opslag for dine
> billeder, og derfor har du ikke opdaget, at der oprettet en ny gruppe til
> billedsnak.

Tjaaaaaaa............ niels, du glemte at fortælle at det er velset at man
linker direkte til billederne, ikke til galleriets "forside"...

http://www.thorsen.info/Cuba/Havana/Havana.htm

Ellers mange gode billeder!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : /Peter

Dato : 30-05-06 14:51

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Tjaaaaaaa............ niels, du glemte at fortælle at det er velset at
> man linker direkte til billederne, ikke til galleriets "forside"...

Nu vil jeg åbne det meget kritiske øje:
Kan de fleste af billedene ikke være begået af
en almindelig turist, sagt i NRE sjagon "snapshot turistknipserier til
feriealbummet".
Eller hvad er det der gør nogle (hvilke) af dem til noget ekstra,
det har jeg lidt svært ved at se.

(Hej Langgaard fik bestilt printpatroner, det var helt ok)

Venligts
Peter

Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-05-06 17:34

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> [...]
> feriealbummet".
> Eller hvad er det der gør nogle (hvilke) af dem til noget ekstra,

Da jeg ikke kan linke direkte til de billeder jeg syntes er gode, vil jeg
ikke bruge tid på det, men der er bl.a et med en fyr med en cigar, på gul
baggrund!

> (Hej Langgaard fik bestilt printpatroner, det var helt ok)

Fint nok, jeg har brugt dem et stykke tid, med godt resultat!

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-05-06 18:55

Leif Langgaard skrev:

>Da jeg ikke kan linke direkte til de billeder jeg syntes er gode, vil jeg
>ikke bruge tid på det, men der er bl.a et med en fyr med en cigar, på gul
>baggrund!

Det er da nemt nok at poste links til billederne.

http://www.thorsen.info/Cuba/Havana/Mand-med-cigar.jpg

//Disable right mouse click Script

Virker alligevel ikke.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 03-06-06 19:20

Kerim Ellentoft wrote:

> Det er da nemt nok at poste links til billederne.
>
> http://www.thorsen.info/Cuba/Havana/Mand-med-cigar.jpg
>
> //Disable right mouse click Script
>
> Virker alligevel ikke.

Det irriterer kun. Det er også smadderirriterende at mange af de andre
gallerier på samme site åbner billedet i den øverste frame hvor de slet ikke
kan være i .. Så er man nødt til at bruge view image og så kommer right mouse
scriptet og irriterer en igen.

Billederne er dog fine .. ihvertfald bedre end ham den sure ebbesens billeder.
Jeg kan dog ikke lige se idéen i at blande erotiske billeder med billeder af
tyrefægtning ?

Fra : /Peter

Dato : 30-05-06 19:35

> [...]
>
> Da jeg ikke kan linke direkte til de billeder jeg syntes er gode, vil
> jeg ikke bruge tid på det, men der er bl.a et med en fyr med en cigar,

Yes, Fint billede, og de andre er da også mægtig fine

Venligst
Peter