Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon coolscan V ED problem igen.
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-06 23:37

Nu syntes jeg har fået nogenlunde tjek på de forskellige instillinger men
har stadig et lille problem.

Det preview billed man får står enormt godt men det billed man så får efter
scanningen er ikke helt det samme som preview billedet.

Hvis man zoomer ud fra det scannet billed så det har samme størrelse som
preview billedet er det desværre ikke så godt så preview billedet.

Det er lidt besværligt at fortælle hvad de forskellige ting er instillet til
så jeg håber nogen har en ide til hvad det kan være.

Jeg har en bunke dias'er jeg skal have lavet og jeg vil godt have scannet
dem så de bliver prefekte.

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-06 23:45

> [...]
>
> Hvis man zoomer ud fra det scannet billed så det har samme størrelse som
> preview billedet er det desværre ikke så godt så preview billedet.

Glemte lige at fortælle at det billed man får ved scanningen er noget
lyserer end preview billedet.

Vil gerne have at farverne er lige så klare som preview billedet.

En ting mere er det muligt at gøre billedet mere skarpt.

Vil stadig gerne have en venlig person sendte mig deres opsætnings profil
som er sat op til det optimale.

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen