Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Obiektiv til til Canon 350
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 19:02

Hej gruppen
Jeg vil anskaffe mig en 350-er og synes jeg at det vil være fed at have en
objektiv som kunne anvendes indenfor, små lokaler, fester osv. Jeg synes det
er altid et problem når man skal tager billeder under sådan forhold, når man
vil tage det hele med på en gang.
Hvad for en objektiv vil være bedst til den formål. Jeg har prøvet at læse
mig frem til det i gruppen, men alligevel synes jeg at det er svært opgave.
Jeg vil helst undgå deformering lige som i fiskeøje, hvis det er muligt.
Rådighedsum under 5 000 kr. og helst under 3000 kr., hvis det kan lade sig
at gøre.
Er fx den her nok ?
https://webshop.kamerahuset.dk/catalog/product_info.php?cPath=42_46_61&products_id=431&osCsid=a78d425d6ba9f658ba70120ca4e1faac
eller den her meget bedre
https://webshop.kamerahuset.dk/catalog/product_info.php?cPath=42_46_61&products_id=428&osCsid=a78d425d6ba9f658ba70120ca4e1faac

eller skal jeg kigge på noget helt 3.
Er der et sted hvor man evt. kan læse sig frem til om alle de objektiver og
deres anvendelse muligheder.

MVH
Tomasz

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-05-06 19:42

Tomasz wrote:

> Jeg vil anskaffe mig en 350-er ....cut....

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 20:00

> Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i

Oki doki

MVH
Tomasz

Fra : michael bs

Dato : 26-05-06 20:04

"Tomasz" <tomasz_jjssll_dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> eller skal jeg kigge på noget helt 3.
> Er der et sted hvor man evt. kan læse sig frem til om alle de objektiver

Kig efter 'Canon Ef-s 10-22mm. Et fremragende objektiv, som kan det du
efterlyser.

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche=canon+10-22mm&image1.x=20&image1.y=10

Er økonomien ikke til det, har jeg sådan et her til salg:
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?sucheall=tokina+17mm&min=&max=&image1.x=0&image1.y=0

2100kr, så er det dit.

mvh Michael

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-05-06 20:51

michael bs wrote:

> [...]
>
> Er økonomien ikke til det, har jeg sådan et her til salg:

Dit indlæg er off-topic køb/salg spam - den slags hører kun hjemme
makedsgrupperne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : SKOVTROLDEN

Dato : 27-05-06 22:36

Nå du lever stadig
ØV ØV ØV
Betjenten er her igen
kan du ikke finde en løve
et sted og ta et billed(når du bliver spist)

Fra : Jacob

Dato : 27-05-06 18:47

> [...]
>
> eller skal jeg kigge på noget helt 3.
> Er der et sted hvor man evt. kan læse sig frem til om alle de objektiver

jeg ville hellere have 20mm frem for 28mm. jeg tror at 28mm bliver for lidt
vidvinkel til dig. det svarer jo til 45mm på et 35mm kamera. mens 20mm
svarer til 32mm.
20mm f/2.8 er fin. f tallet skal være så lavt som muligt for at objektivet
er lys stærkt.
mpixfoto har 20mm f/2.8 til 3680kr og 28 F/2.8 til 1660kr
du kan læse lidt om andres mening her :
http://www.fredmiranda.com/reviews/showcat.php?cat=2

Jacob
NRE kan du ikke lide mit svar så lad være med at pive som en tøs og smid mig
på mig på din ignorer liste. på forhånd tak.

Fra : KsK

Dato : 01-06-06 22:27

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse
:
[...]
: >
[...]

ja engang OT meddelelser burde være nok .... men NRE ha set det til sig
livsopgave at sætte alle OT indlæg på PLADS som han siger hvor vil vi være
uden HAM

KsK

Fra : Hans

Dato : 02-06-06 09:42

"KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> livsopgave at sætte alle OT indlæg på PLADS som han siger hvor vil vi være

Jamen hr. E har jo oftest ret.

Fra : Lars Månsson

Dato : 02-06-06 21:37

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse