Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hasselblad objektiv med canon hus ?
Fra : Søren Olesen

Dato : 25-05-06 14:21

Hi

er der nogle som har erfaring til denne adaptor !
kvalitet, omregningsfaktor til 135-film

søren

Adapter Hasselblad C und F Objektive an Canon EOS Body

Fra :    ab©

Dato : 25-05-06 17:10

"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogle som har erfaring til denne adaptor !
> kvalitet, omregningsfaktor til 135-film

Med de originale objektiver er kvaliteten jo i top og der jo god plads til
en adapter. Omregningen - ja, brændvidden står jo på objektiverne (?)

ab©

Fra : søren

Dato : 25-05-06 19:03

hej ab

ja, ok med brændvidden !
jeg skulle naturligvis have skrevet at det er et digital eos
men kan så regne med 1,6
søren

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 26-05-06 06:34

"søren" <oz5rx@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
hej ab

ja, ok med brændvidden !
jeg skulle naturligvis have skrevet at det er et digital eos
men kan så regne med 1,6

Ja brændvide er stadig brændvide, og det er samme omregningsfaktor hvis du
vil vide hvilken billedvinkel den svarer til på 24x36.

Fra : Søren Olesen

Dato : 26-05-06 07:52

I skal have tak for info
søren