Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blitz til Nikon Coolpix 8800
Fra : Karsten Lundholm

Dato : 25-05-06 07:55

Hej med jer.
Jeg har et Nikon Coolpix 8800 kamera, og jeg påtænker at købe en
ekstern blitz til kameraet.
Det jeg leder efter er en blitz som jeg selv kan
retningsbestemme, så jeg kan fotografere med indirekte lys.
Kameraet skulle så vidt jeg har læst understøtte i-TTL, hvad det
så end betyder
Nu kommer spørgsmålet. Hvilken blitz skal jeg vælge? Jeg syntes
at Nikon's egne lige er i overkanten med hensyn til pris, så
findes der noget alternativt i stedet, som er lige så godt?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Karsten Lundholm
Amatørfotograf

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 25-05-06 09:28

Hej Karsten

Jeg ville se på dba.netudgave her er der mange nikon blitz til rigtig
fornuftige priser

m.v.h. Flemming Aagaard

Fra : Karsten Lundholm

Dato : 26-05-06 06:41

Hej igen.
Tak for svaret. Jeg finder sikkert noget jeg kan bruge.
Beklager at jeg sendte spørgsmålet til den forkerte gruppe.

Med venlig hilsen
Karsten

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-05-06 19:31

Karsten Lundholm wrote:

> Jeg har et Nikon Coolpix 8800 kamera, og jeg påtænker at købe en
> ekstern blitz til kameraet.

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen