Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
firmwareopdatering nikon d70 hjææællllpppp
Fra : Helge Højer

Dato : 21-05-06 14:40

hvor finder jeg en vejledning på nettet for opdatering af firmware 2,0 som
jeg har downloaded

mvh helge

Fra : MAL

Dato : 21-05-06 14:45

Har du checket din manual?

Mikael

Fra : AS

Dato : 21-05-06 14:51

"Helge Højer" <hmaudiofjerndette@mail.dk> wrote in message
> hvor finder jeg en vejledning på nettet for opdatering af firmware 2,0 som
> jeg har downloaded

Den plejer at ligger den samme sted.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-05-06 15:23

On Sun, 21 May 2006 15:40:20 +0200, "Helge Højer"
<hmaudiofjerndette@mail.dk> wrote:

>hvor finder jeg en vejledning på nettet for opdatering af firmware 2,0 som
>jeg har downloaded

Sidst jeg opdaterede var der tale om en zip-fil, som indeholdt de to
firmware-filer og en vejledning (pdf-fil). Hvor har du hentet
opdateringen?

Du skal opdatere i to trin. Nikon har to set firmware (begge skal
opdateres for at de virker korrekt). Det betyder ikke noget hvilken
rækkefølge du opdaterer dem i.

Fra Nikons supportside:

1. Download and expand the firmware files.
2. Format an approved memory card in the camera (Microdrives cannot
be used).
3. Connect D70 to computer (in MSC USB mode) or use a CF Card Reader
(if copying the firmware upgrade to memory card, do not use a Lexar
Media JumpShot USB cable as the D70 firmware update may not be
performed correctly).
4. Copy one of the downloaded files AD700200.bin (A firmware) or
BD700200.bin (B firmware) to the top level of the card . Do not copy
both files to the card at the same time.
5. Disconnect the camera from the computer.
6. Turn the camera on, press the "Menu" button and select "firmware
Ver".
7. Follow the camera's on-screen menus.
8. At completion of upgrade turn the camera off.
9. Repeat steps 2 - 7, to perform the second firmware update.
10. Re-format Card.

Du kan også bruge en kortlæser til at overføre filerne til
memorykortet. I så fald skal du ikke forminde kameraet til pc'en. Husk
at have et fuldt opladt batteri inden du begynder.

Peter

Fra : Ulven

Dato : 21-05-06 21:44

med tak for hjælpen til jer alle er det lykkedes at få den nyeste firmware
skudt i kameraet

mvh helge