Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Svensk Manual
Fra : Nicolai

Dato : 19-05-06 12:45

Hej

Jeg har lige købt et nyt Canon 350D og der fulgte manual med på både svensk
og dansk, jeg skal kun bruge den danske, men hvis nu der er nogen der kan
bruge den svenske (bedre end tysk?), så vil jeg gerne fremsende den, til den
som sender mig en frankeret returkuvert.

Først til mølle.

Nicolai

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-05-06 14:00

Nicolai wrote:
> Først til mølle.
> Nicolai

Køb/salg/bytte - herunder "foræres væk" må kun foregå i markedgrupperne.

Prøv i stedet i news:dk.marked,privat.foto hvor dit indlæg hører hjemme.

Læs evt om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Nicolai

Dato : 19-05-06 14:12

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Køb/salg/bytte - herunder "foræres væk" må kun foregå i markedgrupperne.
>
> Prøv i stedet i news:dk.marked,privat.foto hvor dit indlæg hører hjemme.
>
> Læs evt om grupperne på www.usenet.dk

Er du fuld?

> --
> Jan
> <Signatur ude af drift>

Nicolai

Fra : Kent

Dato : 19-05-06 16:04

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Er du fuld?

LOL!!!!!

Fra : KsK

Dato : 28-06-06 12:46

:
[...]
: >
[...]
: > --
: > Jan
: > <Signatur ude af drift>
:
: Nicolai
:

nej han er bare et fjols ---- ligesom NRE og rest af hans vennen !!!!!!!
de post selv OT men ha så travlt med andre nå de fejlagtigt komme til at
post OT så skal de nok får det ad vide

speciale NRE ha så travlt med at hold denne gruppe ren ,, mens ha forurener
andre gruppe bare se her

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.ornitologi/browse_thread/thread/6dbd129ef521c464/e947aece9e019058?lnk=st&q=min+kat+%2Bfugl&rnum=1&hl=da#e947aece9e019058

KsK