Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
program til billededatabase
Fra : Newsman

Dato : 17-05-06 22:31

hej Gruppe

Jeg søger et godt program til at arkivere mine billeder i. Lidt
databasestil. Jeg har tidligere brugt adobe photoshopalbum 2.0...Det har
virket fint, men jeg synes det er lidt tung at bruge når der er mange
billeder i basen ...

Alle forslag er velkomne :) (også til købeprogrammer !!)

vh thomas N

Fra : Skeptikeren

Dato : 17-05-06 23:12

On Wed, 17 May 2006 23:30:33 +0200, "Newsman" <ucannot@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>billeder i basen ...
>
>Alle forslag er velkomne :) (også til købeprogrammer !!)

Prøv at kigge på Imatch hos http://www.photools.com/
Det program har en af de bedste billeddatabaser mht søgemuligheder.
Brugergruppen er her: http://ptforum.photoolsweb.com/ubbthreads.php

have a nice day
--- sk ---

Fra : emj

Dato : 18-05-06 01:56

Newsman skrev:

>Jeg har tidligere brugt adobe photoshopalbum 2.0...Det har
>virket fint, men jeg synes det er lidt tung at bruge når der er mange
>billeder i basen ...

Opgrader til PSElement 4 med Organisizer
Organisizer er en kraftig forbedret photoshopalbum2 og du kan
videreføre dit nuværende album.
Ellers er der jo Googles nye Pisassa2, som er uovertruffen, gratis og
let at bruge - og fås på dansk
http://picasa.google.com/download/index.html

Hilsen emj

Fra : Hm

Dato : 21-05-06 20:49

Ellers er der jo Googles nye Pisassa2, som er uovertruffen, gratis og
let at bruge - og fås på dansk
http://picasa.google.com/download/index.html
hej
har lige hentet programmet som ser godt ud tak for det.
hilsen
Hanne