Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedarkiv
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-06 22:42

I forbindelse med at jeg skal rejse ca. 10 mdr. i udlandet, vil jeg gerne
forhøre om der er nogle af jer der kan give mig oplysning om et godt og
billigt sted hvor jeg kan lagre de digitale billeder jeg tager undervejs.
Forventet ca. 3000 billeder, svarende til 6 GB. Det skal være et arkiv/lager
man kan få adgang til via internet cafe'er, og helst ikke særlig dyrt - (
gratis?).

På forhånd tak
Arne Poulsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-05-06 22:47

In article <44610c5b$0$47016$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"Arne Poulsen" <arne-poulsensnabelamail.tele.dk> wrote:

> [...]
> man kan få adgang til via internet cafe'er, og helst ikke særlig dyrt - (

Flickr.com tilbyder upload af 2 GB pr. md formedelst USD 25 pr. år. Det
er dog lidt tungt at uploade mange billeder via en browser men hvis du
må tilslutte en kortlæser/kamera kan du sikkert også få lov til at
installere Flickrs upload tool. Jeg tror dog ikke du kan uploade RAW.

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 10-05-06 09:32

On Tue, 09 May 2006 23:47:02 +0200, Steen Larsen
<slykking.remove@this.gmail.com> wrote:

> [...]
> må tilslutte en kortlæser/kamera kan du sikkert også få lov til at
> installere Flickrs upload tool. Jeg tror dog ikke du kan uploade RAW.

Og hvis du skal have mere op på een måned tilbyder den lignende danske
tjeneste www.23hq.dk ubegrænset upload (30 euro/år). Her kan du heller
ikke uploade RAW.

Hvis du har FTP mulighed kan du også bare købe dig til plads hos et
webhotel. Dreamhost.com har forholdsvis billig plads (20GB for $10/måned
plus $50 i oprettelse).

- Andreas

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-05-06 08:26

Arne Poulsen wrote:

> [...]
> man kan få adgang til via internet cafe'er, og helst ikke særlig dyrt - (

Jeg ved ikke hvor meget plads http://fotoupload.dk - tilbyder, men det
kan du jo selv undersøge...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : TS

Dato : 10-05-06 09:41

"Arne Poulsen" <arne-poulsensnabelamail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>Forventet ca. 3000 billeder, svarende til 6 GB. Det skal være et
>arkiv/lager man kan få adgang til via internet cafe'er, og helst ikke

Hej

Har du slet ikke læst alle de forslag der kom til dig på det indlæg du
lavede 29. april?
Jeg kan ikke se du har svaret på et eneste indlæg - ærgeligt at bede om råd
og bruge folks tid, når man så ikke reflekterer over det.

Der fik du flere forslag, som kunne dække dit behov - gratis - også selvom
du nu har sat behovet op.

måske du lige skulle læse din gamle tråd igen......

/TS

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 13:58

"
> [...]
> råd og bruge folks tid, når man så ikke reflekterer over det.
>
> måske du lige skulle læse din gamle tråd igen......

Du har ganske ret, og jeg undskylder meget. Men sagen er at jeg ikke kunne
finde dette indlæg d. 9, og jeg kan stadig ikke se det i min news reader.
!!!

Min tanke var derfor d. 9. at det af en eller anden grund ikke var postet
rigtigt.

Min news reader er åbenbart sat forkert op siden jeg ikke kan se mit eget
indlæg/spørgsmål.

Beklager meget og undskyld til alle som nu føler sig lidt til grin. Det er
jo mig selv der er til grin, sorry.!!

Måske du har et fif til hvad der går galt!!

Med venlig hilsen

Arne Poulsen