Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto fra Cell phone to PC
Fra : Steen

Dato : 08-05-06 08:31

Hvike informationer skal i bruge for at hjælpe mig med at få overført
billeder fra en mobiltelefon til en pc?

På forhånd tak

---
Steen

Fra : Kim S

Dato : 08-05-06 09:26

"Steen" <Do_notUse@myTrashmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvike informationer skal i bruge for at hjælpe mig med at få overført
> billeder fra en mobiltelefon til en pc?

Dine muligheder for at connecte din mobil til PC'en.
Bluetooth, kabel, IrDa ell. lign.

Mvh, Kim

Fra : Steen Brandt

Dato : 14-05-06 14:27

Nu har jeg informationen

Samsung SGH-Z140
Kabel
Software

kan du oplyse hvordan man gør? Manualen uplyser kun hvordan man tager et
billede.

--
Steen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 08-05-06 09:27

"Steen" <Do_notUse@myTrashmail.com> skrev i melding
> Hvike informationer skal i bruge for at hjælpe mig med at få overført
> billeder fra en mobiltelefon til en pc?
>
> På forhånd tak

Hva slags mobiltelefon ?
De fleste kameratelefoner leveres med en kabel og programvare for overføring
av bilder, samt oppdatering av telefonlister etc.
Det kan også hende at telefonen har minnekort for bilder, og da kan en bruke
en minnekortleser direkte på sin PC.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Steen

Dato : 08-05-06 16:34

Foreløbig tak for all svarene, jeg bringer den videre.

---
Steen