Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Foto software ?
Fra : rsl

Dato : 03-05-06 19:47

Hej alle
Håber det er den rigtige gruppe at spørge i.

Den software der følger med et Sony digital kamera ( DSC W50) findes næsten
på alle sprog undtagen på dansk... Nu er prob. at det er min far som har
købt dette kamera og han ville gerne have det på dansk, men det findes jo
ikke på cd'en... Kan man bruge et andet software, på dansk, så det virker
med det oven nævnte kamera, hvis ja, hvad er det for et program?

Med venlig hilsen
René

Fra : cr

Dato : 03-05-06 19:58

rsl wrote:
> [...]
> ikke på cd'en... Kan man bruge et andet software, på dansk, så det virker
> med det oven nævnte kamera, hvis ja, hvad er det for et program?

Kender ikke til SONY, men PICASA kan nok det meste og kan omstilles til
dansk.

cr

Fra : KsK

Dato : 03-05-06 20:27

"cr" <oz4dik@oz4dik.dk> skrev i en meddelelse
: rsl wrote:
: > Hej alle
: > Håber det er den rigtige gruppe at spørge i.
: >
[...]
:
: cr

tro også din far vil bliv glad for Piscasa http://picasa.google.com/ og
så er det gratis og nemt at bruge !!!!!

KsK

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 03-05-06 22:28

> tro også din far vil bliv glad for Piscasa http://picasa.google.com/
og
> så er det gratis og nemt at bruge !!!!!

virker det ikke kun med XP?

Per

Fra : emj

Dato : 03-05-06 23:04

Den rigtige fotograf skrev:

>virker det ikke kun med XP?

Windows 2000/XP
Hilsen emj

Fra : cr

Dato : 04-05-06 08:26

Den rigtige fotograf wrote:

> og

> virker det ikke kun med XP?
>
> Per

Virker også på Linux, med brug af wine

cr

Fra : KsK

Dato : 04-05-06 15:03

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

du køre måske windows 3.1
KsK

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 04-05-06 17:03

> du køre måske windows 3.1
> KsK

Dog ikke, selv om softwaren til den version, sagtens opfylder de behov jeg
har.

Per

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 03-05-06 20:21

> [...]
> ikke på cd'en... Kan man bruge et andet software, på dansk, så det virker
> med det oven nævnte kamera, hvis ja, hvad er det for et program?

Hvis din far køber en kort læser og på den måde får billederne ind på sin
PC, kan han afhængig hvor meget han vil rode med det, enten bruge
www.irfanview.com der kan/har kunnet fås dansk sprog fil til det. Eller
www.xnview.com som kan fås med dansk og som kan en del mere end irfanview.

Mvh

Per

Fra : rsl

Dato : 04-05-06 11:40

Mange tak for alle jeres svar. Jeg vil forsøge mig de programmer i omtaler

René