Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Bud på god (lille) oplader til 4
Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 01-05-06 21:22

Hej!

Til mit nye Canon S3 IS skal jeg have en oplader som virker fra 100-240V
og 4-8 gode 2500mAh opladelige batterier.

Nogen der har nogle gode bud på det?

--
Lars Brink
Colombia.dk - Colombia, Sydamerika fansite!

Fra : Nicolai

Dato : 01-05-06 21:22

> Til mit nye Canon S3 IS skal jeg have en oplader som virker fra 100-240V og
> 4-8 gode 2500mAh opladelige batterier.
>
> Nogen der har nogle gode bud på det?

http://www.batterier.dk/

349,- med 4x panasonic.

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 01-05-06 21:55

Hej Nicolai,

> http://www.batterier.dk/
> 349,- med 4x panasonic.

Den ser fin ud. Virker bare kun med 240V og ikke med 110V som jeg også
skal bruge den sammen med.

Ved du forresten om man kan bruge batterier med højere mAh end det
angivne uden problemer? (er det kun deres 'udholdenhed'?)

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 01-05-06 21:57

> Den ser fin ud. Virker bare kun med 240V og ikke med 110V som jeg også
> skal bruge den sammen med.

Det passer ikke kan jeg nu se, sorry! Så er den jo helt perfekt. Mange tak.

Fra : Nicolai

Dato : 01-05-06 22:39

> Det passer ikke kan jeg nu se, sorry! Så er den jo helt perfekt. Mange tak.

Det er den netop :)

"Ved du forresten om man kan bruge batterier med højere mAh end det
angivne uden problemer? (er det kun deres 'udholdenhed'?)"

Det er kun deres udholdenhed - altså kapacitet.

Selv tak :)