Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OM Adapter Hvor?
Fra : Karin

Dato : 01-05-06 07:42

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en Olympus OM adapter på nettet eller
i Stor-København?

http://www.olympus-europa.com/consumer/dslr_OM_Adapter.htm

Mvh. Karin

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 01-05-06 07:45

"Karin" <klba@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en Olympus OM adapter på nettet
> [...]

Du kan finde den på ebay.com
Mvh
Kenneth

Fra : Søren Olesen

Dato : 01-05-06 07:59

Hej Karin !

jeg har på et tidspunkt fundet er hjemmeside, hvor ejeren påstår at han ved
at sende et kopi og forspørgelse til olympus EU, fik en tilsendt vederlags
frit.
jeg kan ikke lige huske siden, men vender tilbage hvis jeg kan finde den !

søren

Fra : Paul Larsen

Dato : 01-05-06 08:09

Jeg har købt en hos Photografica i København, men den er dyr kostede
ca. 900 kr. Jeg går ud fra at du vil kunne bruge OM optiker på et
Olympus E 500 kamera eller lignende.

Mvh
Paul

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 01-05-06 11:08

"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vederlags frit.
> jeg kan ikke lige huske siden, men vender tilbage hvis jeg kan finde den !

Sådan har det været ja - men det er slut med gratis OM adapter. Jeg købte
ved Photo Team i Viby pris 595 kr., fik at vide hvis de skal flere er prisen
835 kr..

MVH Hans

Fra : Søren Olesen

Dato : 01-05-06 08:16

lige ved en hurtig søgning

http://whatdigitalcamera.com/help/article.php?id=73222

søren

Fra : waal

Dato : 01-05-06 09:52

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en Olympus OM adapter på nettet

Ring til Olympus Danmark, de bor i Ballerup

http://www2.olympus.dk/corporate/contactus.cfm

mvh
Michael