Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 350D og Objektiver
Fra : Jimmy Scheel Sørense~

Dato : 30-04-06 10:34

Hej

Jeg har belsuttet mig for at jeg vil have et nyt kamera og dermed
erstatte mit FujiFilm S7000 med et SLR kamera. Det skal være Canon EOS 350D.

Jeg overvejer at købe kameraet uden objektiv (18-55mm).

Kameraet skal bruges til naturfotografi, med lidt zoom. Til det har jeg
kigget på en sigma linse, der eftersigende skulle have vidvinkel funktion.

Sigma AF 18-125mm f/3.5-5.6 DC

Er det et godt køb til det?

Jeg vil gerne have lidt vidvinkel på billederne, da jeg har købt et
vidvinkel til mit FujiFilm kamera, som jeg synes laver rigtige dejlige
billeder.

Så vil jeg høre hvad der kan erstatte standardlinsen, når kameraet bare
skal bruges til private ting og ferier evt.?

Er Canon EF 50/1.8 II godt til det?

Andre forslag?

Mit budget ligger omkring de 10.000 kr.

Mvh.

Jimmy Sørensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-06 11:08

"Jimmy Scheel Sørensen" <scheel@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Andre forslag?

Ja, at du nøjes med at skrive denne slags indlæg i dk.fritid.foto.indkoeb,
hvor du (korrekt) har postet et enslydende indlæg for to minutter siden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jimmy Scheel Sørense~

Dato : 30-04-06 11:13

Jens Bruun skrev:
> "Jimmy Scheel Sørensen" <scheel@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, at du nøjes med at skrive denne slags indlæg i dk.fritid.foto.indkoeb,
> hvor du (korrekt) har postet et enslydende indlæg for to minutter siden.

Jamen god morgen til dig så og samtidig undskyld for min dobbeltpost

Fra : bo

Dato : 30-04-06 12:18

On Sun, 30 Apr 2006 12:08:08 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jimmy Scheel Sørensen" <scheel@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Ja, at du nøjes med at skrive denne slags indlæg i dk.fritid.foto.indkoeb,
>hvor du (korrekt) har postet et enslydende indlæg for to minutter siden.
Det er da ikke et ? om indkbøb??? der er da besluttet mand.....

Han spøger et teknisk ? om det er noget værd og om linsen kan
erstattes.

Drop de ligegyldige indlæg nu og spar båndbredde på min og dit indlæg.