Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedarkiv
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-06 08:02

Jeg skal på en længere udlandsrejse, 1 år +, og vil så gerne have et sikkert
lager for mine digitale billeder 1 - 2 GB. Er der nogle som kender et sted
hvor man kan købe serverplads/webhotel til at uploade sine billeder. Man
skal kunne tilgå webhotellet fra almindelige offentlige computere, internet
cafe. Det er privat og low budget.
På forhånd tak.
Arne Poulsen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 29-04-06 08:25

"Arne Poulsen" <arne-poulsensnabelamail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder. Man skal kunne tilgå webhotellet fra almindelige offentlige
> computere, internet cafe. Det er privat og low budget.

Prøv at ta' et kig her https://www.b-one.net/

MVH Hans

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 29-04-06 08:49

Hej Arne Poulsen,

Her er et specielt til fotos:
http://www.carbonite.com

Store web-hoteller:
http://www.site5.com/ (27GB, støreste pakke)
http://www.servage.net/ (75 GB for 7,5 EUR)

--
Lars Brink
Colombia.dk - Colombia, Sydamerika fansite!

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-04-06 08:57

"Arne Poulsen
> [...]
> skal kunne tilgå webhotellet fra almindelige offentlige computere, internet

Der findes masser af billige webhoteller b-one, cliche er 2 jeg bruger
men prøv at spørg i nyheds gruppen .. .. webhotel
Nogle webhoteller er billige i brug, men lettere pebrede at oprette,
se og spørg dig for i den rette gruppe.. -max-

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 29-04-06 08:58

Hej Arne

Hvis du kun skal bruge nogle få Gb. så køb et par ekstra hukommelses kort de
koster 3-400 kr. pr Gb. og send dem så hjem eller opbevar dem. Webhotel og
offentlig computer langt ude ødemarken eller i en fremmed storby er noget
møv.
venlig hilsen og god tur.
Flemming Aagaard

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-04-06 09:19

Arne Poulsen wrote:

> [...]
> skal kunne tilgå webhotellet fra almindelige offentlige computere, internet

Prøv at ta' et kik på dette site, http://fotoupload.dk

En anden mulighed er, at du køber en transportabel batteridrevet harddisk
med indbygget kortlæser, de kan fås ca. fra 1.300 kroner og opefter.

Jeg har lavet et FAQ om opbevaring af billeder på ferierejser,
http://www.photo-gallery.dk/lagring/lager.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 29-04-06 09:35

Hej Niels

Flot FAQ om opbevaring af billeder
Sådan skal det gøres
Hilsen Flemming Aagaard

Fra : TS

Dato : 29-04-06 16:11

"Arne Poulsen" <arne-poulsensnabelamail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> billeder. Man skal kunne tilgå webhotellet fra almindelige offentlige
> computere, internet cafe. Det er privat og low budget.

Hej, hvad med gmail? Det er gratis, og der kan ligge op til 2,7 gb - der er
vist en max mailstørrelse på 10mb. Hvis du har to konti, kan du logge på den
ene og maile til den anden fra en hvilken som helst computer i verden, uden
at det koset dig andet end prisen på netcafeen. En ekstra fordel er at du så
har to udgaver af dine filer: inbox på den ene konto og sent boks på den
anden!
Hvis du skal bruge en invitation til gmail, så kan du bare skrive til mig.
/TS

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-06 17:30

"TS" <tosch9@_fjerndette_yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> netcafeen. En ekstra fordel er at du så har to udgaver af dine filer:
> inbox på den ene konto og sent boks på den anden!

Og så findes der gratis "skaller", der får gmail-kontoen til at ligne en del
af filsystemet, hvor man trække og slippe filer.

En gmail-konto giver samtidig adgang til at "invitere" yderligere 15
personer, og gad vide, om man ikke kan invitrere sig selv?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 30-04-06 21:52

> "TS" <tosch9@_fjerndette_yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> En gmail-konto giver samtidig adgang til at "invitere" yderligere 15
> personer, og gad vide, om man ikke kan invitrere sig selv?

Jo det kan man godt med flere hotmail adresser
/ad

Fra : JYH

Dato : 01-05-06 10:31

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Jo det kan man godt med flere hotmail adresser

Har selv gjort det - uden hotmail adresse
Det skal blot være en anden adresse, end den/de,
man har i forvejen hos Gmail.

Fra : Kaj

Dato : 30-04-06 08:09

> [...]
> billeder. Man skal kunne tilgå webhotellet fra almindelige offentlige
> computere, internet cafe. Det er privat og low budget.
Hej!
Der er jo også den mulighed, at man kan få billederne brændt på CD i
udlandet.

Mvh
Kaj