Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 - indbygget blits
Fra : PE

Dato : 26-04-06 19:12

Jeg faldt så lang jeg var i dag med mit D70 i den ene hånd. Jeg troede dog
jeg reddede Nikon D-70, men det ser nu ud til, at der er problemer med den
indbyggede blits. Den vil ikke springe op, og der er heller intet ledelys.
Selvom jeg kommer SB-600 på bliver billederne alt, alt for mørke.
Tilsyneladende er det blitsdelen på kamerahuset der skal repareres - er det
en dyr ting?

Fra : PE

Dato : 26-04-06 19:42

Hjælpelys virker - jeg havde slået det fra i min fumlen efter at skaffe mit
gode D-70 tilbage

Fra : Jacob

Dato : 26-04-06 19:54

> Hjælpelys virker - jeg havde slået det fra i min fumlen efter at skaffe
> mit gode D-70 tilbage
>
> "PE" <kjoge@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

frøv en factory reset.

Fra : PE

Dato : 26-04-06 20:03

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> frøv en factory reset.

Blitsen klikker kun derud når der er brug for den - kan ikke holde sig oppe
når jeg manuelt - ikke ved hjælp af knappen - åbner for den. Har aldrig
prøvet en factory reset - men jeg formoder det er Återstil i min svenske
menu

Fra : HKJ

Dato : 26-04-06 20:11

PE wrote:
> [...]
> når jeg manuelt - ikke ved hjælp af knappen - åbner for den. Har aldrig
> prøvet en factory reset - men jeg formoder det er Återstil i min svenske

factory reset er en trykknap i bundet af kameraet, men jeg tror ikke det
hjælper dig.