Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billeder fra Fodbold EM 1992
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-04-06 11:06

Hej

Håber dette spørgsmål er akseptabelt i denne gruppe, eller peg i den
retning jeg skal.

Jeg har lige spillet et videobånd optaget fra TV en herlig sommerdag i
1992 (EM finalen i fodbold) til DVD, og mangler et billede til
omslaget. Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget på nettet, og
tænkte om der måske var en her der havde et liggende, som jeg måtte
bruge (kun til den æske DVD'en skal ligge i.

Eller hvis du eventuelt ved hvor der ligger et på nettet, vil jeg også
være interseret i et link.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-04-06 15:40

Poul Erik Lindaa skrev i 7k2c42ddktnk4uikemibheutakflmf3kol@4ax.com
dette:

> Eller hvis du eventuelt ved hvor der ligger et på nettet, vil jeg også
> være interseret i et link.

Google er go':

http://images.google.dk/images?q=european+championship+1992&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder

Om det er den rigtige gruppe ved jeg ikke - og er det ikke, ved jeg ikke
hvor du så skal spørge

vh
Jan
--