Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Svensk eller Norsk brugermanual til Panaso~
Fra : fishline

Dato : 15-04-06 16:12

Hej,

Er der nogle af jer Panasonic FZ30 ejere, der ligger inde med en norsk eller
svensk brugermanual til jeres Panasonic FZ30 digitalkamera..... og som I
ikke har brug for ??
Så må I meget gerne sende mig en mail med jeres adresse, så jeg kan sende
jer en frankeret forsendelses kuvert til jer....
cigarazion@hotmail.com
Det er fordi min far ikke forstår en dyt engelsk. Han har, uden at han har
været opmærksom på det, købt et sådan kamera på nettet, hvor der kun fulgte
en engelsk brugervejledning med. I frygt for at skulle vejlede ham konstant
i kameraet sender jeg hermed denne forespørgsel i håb om at der er
nogen derude, som vil give mig en hjælpende hånd.

På forhånd MANGE, MANGE tak !!!

Michael L.