Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Freedom of the Seas
Fra : Nicolai

Dato : 15-04-06 09:33

http://www.dr.dk/cgi-bin/fttv1.exe?request=117

Nogen der ved hvad tid sådan lidt mere præcist?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 15-04-06 09:35

Freedom of the Seas bygges ved Aker Yards i Åbo, Finland, og vil være
færdigbygget til april/maj 2006. Royal Caribbean mener, at skibet vil fremstå
som det mest innovative og fremtidsrettede skib i cruiseindustrien, hvor der
bliver lagt stor vægt på at imødekomme individuelle interesser.

Freedom of the Seas er baseret på Voyagerklasse-skibene, der revolutionerede
cruiseindustrien i slutningen af 90´erne, idet de mest fremtrædende elementer
er bibeholdt: Stor promenade-gade med butikker, cafe´er og restauranter.
Indendørs skøjtebane, golfsimulator, udendørs klatrevæg, in-line skating bane
og stort spa- og fitnesscenter. Desuden kommer der flere bassinområder og
bølgemaskine.

Kahytterne og balkonerne på Freedom of the Seas bliver blandt de allerstørste
blandt nutidens krydstogtskibe. Derudover kommer der fladskærme i alle
kahytterne, trådløst netværk og mulighed for brug af mobil til privat brug.

Sødt ;)

Hvis nogen har et tidspunkt tror jeg LIGE jeg skal afsted med kameraet

Fra : Nicolai

Dato : 15-04-06 14:21

> http://www.dr.dk/cgi-bin/fttv1.exe?request=117
>
> Nogen der ved hvad tid sådan lidt mere præcist?

Nu må i ikke tro jeg er blind ;) - der var IKKE tidspunkt på i første omgang
;)

Anyway, jeg tror lige jeg skal have kameraet med derned ved 20-tiden...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-04-06 20:07

Nicolai skrev i 4440afaa$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk dette:
> http://www.dr.dk/cgi-bin/fttv1.exe?request=117
>
> Nogen der ved hvad tid sådan lidt mere præcist?

Vist så - den er 21.05 her. Og om lidt er den lidt mere end hvad den var
før. Vil du tage et billede af tiden eller hwa?

vh
Jan
--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Knipserier kan findes på

Fra : Claus Smith

Dato : 16-04-06 08:20

ifølge Tekst-TV på DR1, lykkedes det i aftes kl. 18.45 at få skibet ind
under Storebæltsbroen uden problemer.

Claus Smith

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-04-06 08:35

Claus Smith skrev:
> ifølge Tekst-TV på DR1, lykkedes det i aftes kl. 18.45 at få skibet ind
> under Storebæltsbroen uden problemer.
>
> Claus Smith

Utroligt heldigt at det kunne lade sig gøre...

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design April. 2006

Fra : Claus Smith

Dato : 16-04-06 09:33

> Utroligt heldigt at det kunne lade sig gøre...

Noget af en satsning, men man må have risikoberegnet godt på det inden man
har sagt ja...tænk nu hvis det kiksede!!!!!

Nå..tilbage til emnet igen

Claus Smith

Fra : Jens G

Dato : 16-04-06 09:43

On Sun, 16 Apr 2006 09:34:52 +0200, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk>
wrote:

>Utroligt heldigt at det kunne lade sig gøre...

De havde nok ikke gjort det, hvis de ikke var sikre på at det kunne
lade sig gøre.

Var der forøvrigt nogen af jer der fik taget billeder af det?

RCCL har placeret en ordre på et endnu større skib hos Aker Yards. 360
meter langt, i forhold til Freedom of the Seas' "sølle" 339 meter, så
om tre år skal det også passere Storebæltsbroen.
Indtil da kommer der to mere af Freedom klassen.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Claus Smith

Dato : 16-04-06 09:50

> Var der forøvrigt nogen af jer der fik taget billeder af det?

Var desværre på job, ellers så havde jeg været der

Claus Smith

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-04-06 10:36

Jens G skrev:

> De havde nok ikke gjort det, hvis de ikke var sikre på at det kunne
> lade sig gøre.

Jeg finder jeg det blot så morsomt at man hopper på den medie-event-vogn
og kalder det et forsøg

Fra : Nicolai

Dato : 16-04-06 12:58

> Jeg finder jeg det blot så morsomt at man hopper på den medie-event-vogn og
> kalder det et forsøg

Hvem er "man" ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-06 11:57

> Jeg finder jeg det blot så morsomt at man hopper på den
> medie-event-vogn og kalder det et forsøg

Ja, det er rendyrket rindalisme.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.