Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan jeg købe Kata E-690?
Fra : Michael K.

Dato : 10-04-06 18:12

Hej,

Jeg har efterhånden været hele google igennem, men synes ikke jeg kan finde
en hjemmeside hvor jeg kan købe Kata E-690 til mit kamera. Da det regner
stort set hele tiden, ville jeg sætte stor pris på at have noget beskyttelse
til mit kamera, så det ikke bliver udsat for en ordentlig omgang vand

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-04-06 18:39

Michael K. wrote:
> [...]
> det regner stort set hele tiden, ville jeg sætte stor pris på at have
> noget beskyttelse til mit kamera, så det ikke bliver udsat for en

Hvis du ikke får svar her, så prøv i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor den
slags spørgsmål egentlig hører hjemme

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : abacus

Dato : 10-04-06 18:56

Michael K. skrev:

> [...]
> til mit kamera, så det ikke bliver udsat for en ordentlig omgang vand

Min første søgning på google gav bl.a. dette
http://www.kata-bags.com/Item.asp?pid=269&cid=61&perentId=4&ProdLine=4

MVH
Niels

Fra : Keld Vinther

Dato : 10-04-06 21:31

"Michael K." <nops@am.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regner stort set hele tiden, ville jeg sætte stor pris på at have noget
> beskyttelse til mit kamera, så det ikke bliver udsat for en ordentlig

De her skulle forhandle i DK - eller kan kontaktes i DK vedr. Kata:

www.turascandinavia.com

(I hvert fald ifølge magasinet "Digital Foto")

mvh KV

Fra : MAL

Dato : 10-04-06 22:21

Hej Michael!
Jeg har lige købt 1 stk. hos PhotoCare i Fredericia, og det er et fedt
produkt! Jeg bruger den til min Nikon D70s - det beskytter perfekt mod regn,
men begrænser handlefriheden en smule.

Mikael

Fra : Michael K.

Dato : 11-04-06 22:32

"MAL" <mikaellaursen @ bpanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> produkt! Jeg bruger den til min Nikon D70s - det beskytter perfekt mod
> regn, men begrænser handlefriheden en smule.

Det tænkte jeg nok, men det må man jo så lære at leve med. Har lige bestilt
produktet, så regner med at modtage det i løbet af næste uge. Den eneste
ulempe jeg ellers kan se, er at man ikke kan have monteret blitz på
kameraet.

Fra : MAL

Dato : 12-04-06 07:41

Det er rigtigt - blitz er ikke en mulighed inde i posen. Men ellers fungerer
den rigtig godt. Hos PhotoCare koster den 399 kr.

MAL

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-04-06 07:22

Michael K. skrev:

> [...]
> det regner stort set hele tiden, ville jeg sætte stor pris på at have
> noget beskyttelse til mit kamera, så det ikke bliver udsat for en

Plasticpose?

Peter Schrøder

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 16:18

On Mon, 10 Apr 2006 19:11:37 +0200, "Michael K." <nops@am.dk> wrote:

> [...]
>til mit kamera, så det ikke bliver udsat for en ordentlig omgang vand

Her:
http://www.sorgenfrifoto.dk/varer/vis/1356