Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Oprydning !
Fra : Steen

Dato : 09-04-06 22:41

Mine foto ligger i et syndigt rod i forskellige mapper, forskellige drev og
nogle i flere eksemplarer.

Er der et program som jeg kan benytte til at få lidt orden i rodet ?

Hilsen Steen

Fra : Thomsen

Dato : 09-04-06 23:16

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Mine foto ligger i et syndigt rod i forskellige mapper, forskellige drev
> og nogle i flere eksemplarer.
>
> Er der et program som jeg kan benytte til at få lidt orden i rodet ?
>
> Hilsen Steen

Picasa2 er måske noget du kan bruge. Og det koster gratis.

mvh Ole

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-04-06 08:11

Steen wrote:

> Er der et program som jeg kan benytte til at få lidt orden i rodet ?

Hvis du er Mac-bruger, så kan iPhoto lynhurtigt klare dit problem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : enrico

Dato : 10-04-06 12:45

On Sun, 9 Apr 2006 23:41:11 +0200, "Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk>
wrote:

>Er der et program som jeg kan benytte til at få lidt orden i rodet ?

Der er et meget anvendeligt program Breeze Browser
http://www.breezesys.com/

Programmet er et købe program men meget anbefalelsesværdigt

Det læser også dine rawfiler, hvis du bruger sådan nogen.

Chris Breeze har lavet en vifte af programmer, der specielt henvender
sig til Canon brugere.

-enrico

Fra : Steen

Dato : 10-04-06 13:25

> [...]
>
> Det læser også dine rawfiler, hvis du bruger sådan nogen.
>
> Chris Breeze har lavet en vifte af programmer, der specielt henvender

I skal have tak for hjælpen, foreløbigt har jeg downloaded Picasa2 og det
ser helt fint ud.

/Steen