Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Track & Trace med dhl?
Fra : 7c

Dato : 25-03-06 10:50

Jeg har bestilt og går nu og venter på fotoudstyr for en mindre formue fra
technicdirekt i Tyskland. Det sendes med dhl.de, men jeg kan ikke finde ud
af DHL's hjemmeside.
Er der nogen her, som tidligere har brugt firmaet og kender deres track and
trace-funktion så jeg kan følge pakken undervejs?
Hvilke numre skal jeg bruge og hvor skal jeg søge på deres hjemmeside?

Vh.

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-03-06 11:10

7c skriver:

> Jeg har bestilt og går nu og venter på fotoudstyr for en mindre formue fra
> technicdirekt i Tyskland. Det sendes med dhl.de, men jeg kan ikke finde ud
> af DHL's hjemmeside.

http://www.dhl.dk/publish/dk/dk.high.html
Venstre kolonne, der, hvro der står "airwaybill"

> Er der nogen her, som tidligere har brugt firmaet og kender deres track and
> trace-funktion så jeg kan følge pakken undervejs?

Ja, den virker fint

> Hvilke numre skal jeg bruge og hvor skal jeg søge på deres hjemmeside?

Det nummer du har fået af forhandleren og i venstre kolonne af deres
hjemmeside.

Kalus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : 7c

Dato : 25-03-06 14:29

">
> http://www.dhl.dk/publish/dk/dk.high.html
> Venstre kolonne, der, hvro der står "airwaybill"

> [...]

Tak for svarret. Jeg kan dog desværre ikke finde noget sted hvor der står
airwaybill på det link du har skrevet.

Har nu haft telefonisk kontakt med DHL og de sagde, at Track & Trace ikke
kan lade sig gøre, eftersom pakken starter hos Deutsche Post og derefter
skifter over til DHL og derefter videre til Post Danmark. Undervejs skifter
den kode og derfor burde jeg ikke kunne følge pakken...ifølge den
nordmand(?) jeg talte med hos DHL.

Vh.
Søren

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 25-03-06 20:59

"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> wrote in message
> [...]
> and trace-funktion så jeg kan følge pakken undervejs?
> Hvilke numre skal jeg bruge og hvor skal jeg søge på deres hjemmeside?

Alt hvad jeg i tidens løb har købt hos TD, er ankommet i en gul postbil med
en mand der var klædt postdanmark tøj. Jeg har opgivet at trace noget som
helst fra TD, da det so du selv siger ryger gennem 117 forskellige firmaer.
Til gengæld kommer varerne som regel indenfor et par dage.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : 7c

Dato : 27-03-06 06:45

> [...]
> som helst fra TD, da det so du selv siger ryger gennem 117 forskellige
> firmaer. Til gengæld kommer varerne som regel indenfor et par dage.

___

Bare det ankommer, så går det nok Men når man glæder sig så meget, så
kan det jo kun gå for langsomt.

Vh.
Søren