Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photokina messen
Fra : Brizz

Dato : 24-03-06 23:57

Er der nogen der kender til ovenstående?
Den er i Køln fra 26/9 - 1/10.
Er den for "private" eller er det udelukkende firmaer?
Har fundet en smule info på nettet men ikke ret meget andet end den er
der på det tidspunkt osv.
Havde overvejet at lave en tur derned til nemlig for at se hvad der
rørte sig. Bare for nysgerrighedens og turens skyld

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : CanonKnud

Dato : 25-03-06 07:17

"Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse news:44247a00$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
[...]
:
: --
: Mvh Brian
: www.fotob.dk
: Venimus Conglaciati Vicimus
: 76°32'11,47" N - 68°44'41,89" W

Photokina foregår hvert andet år, og alle (der vil betale) er velkomne.
Det er vist ikke meget du har googlet, se
http://www.letsgodigital.org/en/2005/photokina/review1.html
hvor der står en lille smule, også om nyheder.
mvh Knud

Fra : Brizz

Dato : 25-03-06 12:59

Havde googlet mig frem til noget om messen i 2004 og fra Kóln messe
hallens hjemmeside osv. Så dette link var kærkomment.
når du siger betale tænker du jo nok på entré. Men er den helt
vild? Kan ikke finde nogen priser nogen steder?

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-03-06 15:32

Brizz wrote:
> [...]
> når du siger betale tænker du jo nok på entré. Men er den helt
> vild? Kan ikke finde nogen priser nogen steder?

Her
http://www.kolnmesse.de/wDeutsch/unternehmen/messen_veranstaltungen/startseite_messen_in_koelnW3DnavidW2634.shtml
næsten nederst på siden er der et photokina logo med link til en .pdf
med oplysniger om messen "Daten und Fakten".

Jeg var der i 1982 i 2 dage, og det var ganske godt. Masser af udstyr og
arbejdende stande.
Fx. så vi Sam Haskins arbejde og skrive autografer.

M.v.h
Niels

Fra : Brizz

Dato : 25-03-06 16:26

Niels Jacobsen skrev:
> [...]
> arbejdende stande.
> Fx. så vi Sam Haskins arbejde og skrive autografer.

Lige det jeg ledte efter. Tak skal du have.
19 Euro er jo lige til at overkomme.

Fra : CanonKnud

Dato : 25-03-06 16:54

:
[...]

Tænk lige på at det er en kæmpemesse, hvis du regner med at køre
derned og se messen samme dag, får du intet ud af det. En hel dag,
fra morgen til aften på messegelaende kan gå an, men 2 er bedre.
Forudbestilling af billetter er en del billigere. Og uden reservation er det
umuligt at få hotel i nærheden (<100km), men det er en oplevelse
man ikke glemmer.
Sidst jeg var der er 15-16 år siden, og jeg husker det bedre end adskillige
Hannovermesser
mvh Knud

Fra : Brizz

Dato : 25-03-06 20:21

CanonKnud skrev:
> [...]
> man ikke glemmer.
> Sidst jeg var der er 15-16 år siden, og jeg husker det bedre end adskillige

Havde tænkt mig at være der dagen i forvejen end jeg skulle ind dernede
så netop hele dagen kunne gå til messen også køre hjemad om aftenen.
Men det kunne godt være man skulle bestille i forvejen både billet og hotel.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-03-06 21:38

Brizz wrote:
> [...]
> aftenen.
> Men det kunne godt være man skulle bestille i forvejen både billet og

Og det gør du her http://www.intermess.dk/messe.asp?dek=k
Da jeg var der, kørte vi 3 mand i en Ford Transit, og sov i varerummet.

M.v.h
Niels