Skærme
Fijala 3554
Problem med LG 915FT Plus
Fra : Klaus Hansen

Dato : 17-06-01 12:17

Hej.

Det er mig ikke muligt, at indstille geometrien korrekt på min nye skærm,
problemet er, at når jeg starter op med fabriksindstillingen, er den tønde
formet ) ( når jeg så justerer siderne til de er lige | | og derefter åbner
et lille vindue i midten, ser det sådan ud |( )| når man trækker vinduet
rundt
på skærmen ændrer de lodrette sider sig, jeg mente det var skærmen det
var galt med da min gamle Hansol 17" kørte perfekt på mit grafikkort,
som er et Herkules 3D GeForce2 GTS så jeg fik den byttet til en ny,
men den opfører sig på samme måde, hvad kan det være galt, har prøvet
andre skærme 15" og 17" da sker det ikke, men har dog ikke prøvet med
en anden 19" kan det være grafikkortet der ikke kan trække en 19"

På forhånd tak.

Mvh. Kurt.