Billig herregårdsvogn, att. MK
Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 04-06-06 13:55

Att: MK

Kan du ikke lige tage ud at kigge på den (har ikke tid til at köre
så langt og du bor vist nok i närheden) :)

http://www.blocket.se/vi/8403898.htm?ca=15_s

Hvis den virkelig er fin og uskadet etc. etc. köber jeg den med det
samme!

VH Esben

Fra : MK

Dato : 04-06-06 15:48

<ejs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Att: MK

Dav

> Kan du ikke lige tage ud at kigge på den
> www.blocket.se/vi/8403898.htm?ca=15_s

Er det mig eller _står_ der ikke nævnt nogen adresse?

Fra : BJ

Dato : 04-06-06 16:09

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er det mig eller _står_ der ikke nævnt nogen adresse?

Kan heller ikke se andet end et svensk telefonnummer.

Er den overhovedet specielt billig?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 04-06-06 16:20

> Er den overhovedet specielt billig?

På mobile står de til en 30-40.000 euro, så 160.000 danske
kroner må siges at være lav pris.

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 04-06-06 16:25

MK skrev:

> <ejs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Dav

> Er det mig eller _står_ der ikke nævnt nogen adresse?

Det skulle väre noget sted i Malmö. Og ja - prisen er svinebillig.

Hvad vil det koste at indregistrere den i Sverige - og kan det tänkes
at sälgeren ikke har betalt moms så prisen egentlig er 25% höjere?

VH Esben

Fra : MK

Dato : 04-06-06 16:31

> Det skulle väre noget sted i Malmö.

Jow jow, men jeg skal bruge en adresse til min DVD-navi

> Og ja - prisen er svinebillig.
> Hvad vil det koste at indregistrere den i Sverige - og kan det tänkes
> at sälgeren ikke har betalt moms så prisen egentlig er 25% höjere?

Det vil koste prisen på et syn, nr. plader og skrotningsafgift.
Alså "ingenting" :)

Da den har tyske papirer, er der beregnet moms, men måske
momsen er hjemtaget ifm. handlen således, at der skal afreg-
nes i det pågældende land. Alligevel er den billig !

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 04-06-06 16:45

MK skrev:

> [...]
> momsen er hjemtaget ifm. handlen således, at der skal afreg-
> nes i det pågældende land. Alligevel er den billig !

Jeg bliver nödt til at ringe til ham!

VH Esben

Fra : MK

Dato : 05-06-06 07:02

> Jeg bliver nödt til at ringe til ham!

OG hvad var så svaret !

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 09-06-06 13:57

MK skrev:

> <ejs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> OG hvad var så svaret !

Blev solgt om tirsdagen!

VH Esben

Fra : MK

Dato : 20-06-06 14:21

> Blev solgt om tirsdagen!

www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=6EC8800B116F89&look=autoimpexvellinge
'99 Volvo V70R kombi - 159.900 SEK

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 20-06-06 22:57

> www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=6EC8800B116F89&look=autoimpexvellinge
> '99 Volvo V70R kombi - 159.900 SEK

Tak for tipset. Den har jo samme effekt som min egen, har et rigtig dårligt
4-hjulstræk, ingen semi-aktiv undervogn - og så er det jo den gamle model :)

VH Esben

Fra : MK

Dato : 21-06-06 04:50

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Tak for tipset. Den har jo samme effekt som min egen, har et rigtig
> dårligt
> 4-hjulstræk, ingen semi-aktiv undervogn - og så er det jo den gamle model
> :)

OK - jeg kunne desværre ikke sammenligne med det oprindelige
link, da bilen var solgt. Umiddelbart ville jég nok også hellere gi'
25.000 euro og købe en S60R...