Antal mord på Christiania.
Fra : Cyber.

Dato : 04-06-06 12:42

Jge kom til at tænke på at Christiania må være et at de steder der er begået
flest mord?,-hvor mange er det blevet til i tiden løb?.

Argeligt at fristad bliver til fristed for kriminelle og den stærkeste lov,
for det var vist ikke det som var meningen. Christania er jo blevet det
totalt modsatte af det som det egentligt burde være...og jeg fatter ikke
hvad man har ud af IKKE at samarbejde med resten af DK om de problemer de
har derude?.

Fra : Martin K

Dato : 04-06-06 13:14

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> skrev i en meddelelse

> Argeligt at fristad bliver til fristed for kriminelle og den stærkeste
> lov, for det var vist ikke det som var meningen.

Det er nærmest en naturlov, at når der er et magttomrum kommer der nogen nye
magthavere og tager magten. Derfor kan det ikke lade sig gøre at lave et
sted, der er fri for regler.

--
Martin K

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-06-06 14:37

"Martin K" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nye
> magthavere og tager magten. Derfor kan det ikke lade sig gøre at lave et

Det er ret præcist ramt IMHO.

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 14:02

Cyber. <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> wrote:

> [...]
> hvad man har ud af IKKE at samarbejde med resten af DK om de problemer de

Christiania er det sted i Danmark hvor der bliver begået suverænt flest
drab. De fleste af dem er narkorelaterede!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : GB

Dato : 04-06-06 14:26

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Christiania er det sted i Danmark hvor der bliver begået suverænt
> flest drab. De fleste af dem er narkorelaterede!

Hold da kæft, hvor du snakker, Ørsted. Du har bare ikke noget at have det
i. Hvor mange mord er der sket på Christiania?

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 14:41

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Hold da kæft, hvor du snakker, Ørsted. Du har bare ikke noget at have det
> i. Hvor mange mord er der sket på Christiania?

Jeg kan sikkert grave 7-10 stykker op. For et område med en befolkning
på 800-1000 personer der synes jeg det er temmeligt voldsomt!

Det skal ses i sammenhæng med at der begås rundt regnet 50 mord om året,
så rent statistisk skulle der kun begås ét mord på Christiania pr. 100
år!!!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 04-06-06 14:46

Jesper wrote:

> Jeg kan sikkert grave 7-10 stykker op. For et område med en befolkning
> på 800-1000 personer der synes jeg det er temmeligt voldsomt!

Jeg tror at du kan finde 4.

> Det skal ses i sammenhæng med at der begås rundt regnet 50 mord om
> året, så rent statistisk skulle der kun begås ét mord på Christiania
> pr. 100 år!!!

Statistik kan ikke bruges på et sted som Christiania, set i forhold til
resten af Danmark på den måde du her opridser.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 15:06

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Jeg tror at du kan finde 4.

....i nyere tid!

Jeg har ikke en komplet avisdatabase jeg kan tjekke, men der er begået
mere end 4 mord derude.

Og selv om det 'kun' skulle viser sig at være 4 mord, så skulle der, for
at holde samme mordrate i Gentofte Kommune hvor jeg bor, i samme periode
være begået over 240 mord!

Det er i runde tal 7 mord om året!!!

> Statistik kan ikke bruges på et sted som Christiania, set i forhold til
> resten af Danmark på den måde du her opridser.

...nej, for de er meget, meget mere kriminelle end i det øvrige land, så
det ville da være urimeligt at vise at det rent faktisk er tilfældet!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 04-06-06 15:13

Jesper wrote:

> ...i nyere tid!
>
> Jeg har ikke en komplet avisdatabase jeg kan tjekke, men der er begået
> mere end 4 mord derude.

Nej, det mener jeg faktisk ikke der er, og det er regnet fra starten af.
Der er sket 2 for nylig, og så dræbte Bullshit en person derude, og et
Bullshit medlem blev slået ihjel.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg har boet derude i en kort periode,
ligesom jeg har boet lige i nærheden ag fristaden indtil 1996.

> Og selv om det 'kun' skulle viser sig at være 4 mord, så skulle der,
> for at holde samme mordrate i Gentofte Kommune hvor jeg bor, i samme
> periode være begået over 240 mord!
>
> Det er i runde tal 7 mord om året!!!

Og det har noget at gøre med de personer der færdes der, ikke dem der bor
der, men at der på Christiania kommer mange socialt udstødte.
Jeg kan måske virkeliggøre min påstand ved at spørge hvor mange mord der er
begået i Istedgade i samme periode?

> ..nej, for de er meget, meget mere kriminelle end i det øvrige land,
> så det ville da være urimeligt at vise at det rent faktisk er
> tilfældet!

Ikke Christianitterne som sådan, men et fåtal er, og der drages kriminelle
til.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 17:20

> [...]

> der, men at der på Christiania kommer mange socialt udstødte.
> Jeg kan måske virkeliggøre min påstand ved at spørge hvor mange mord der er

Dig og din syge moster!

> Ikke Christianitterne som sådan, men et fåtal er, og der drages kriminelle
> til.

Hvor mange af dem overtræder lov om euforiserende stoffer?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 04-06-06 17:58

Jesper wrote:

> Og?

> Dig og din syge moster!

> Hvor mange af dem overtræder lov om euforiserende stoffer?

ca. 6% af de faste beboere, hvilket er nogenlunde det samme som i Nord-Vest
kvarteret

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 18:00

> ca. 6% af de faste beboere, hvilket er nogenlunde det samme som i Nord-Vest
> kvarteret

Hvor har du det tal fra?

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 04-06-06 18:05

Jesper wrote:

> Hvor har du det tal fra?

Der bor 800 voksne på Christiania rundt regnet, og der er ca 60 faste
pushere, opgjort af politiet, og af dem kommer 2/3 dele udefra, så det er
faktisk kun små 20 der pusher hash og bor på Christiania, så % satsen er
fatisk en del mindre, nemlig godt 4%

I Nord-Vest kvarteret er der en hash klub på så godt som hvert et
gadehjørne, med en 10-12 "ansatte", ja jeg vil regne med at der omkring 20
klubber (min fætter bor i kvarteret), så det er et sted mellem 200 til 240
der har med hash salg at gøre.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 18:15

> [...]

> klubber (min fætter bor i kvarteret), så det er et sted mellem 200 til 240

Du overtræder også lov om euforiserende stoffer ved at være i besiddelse
af dem, så den statistik holder ikke vand!

Og der er helt klart ikke længere 20 hashklubber i kvarteret, det findes
der vist dårligt nok tilbage i hele København. Det må enten have været
længe siden du har talt med din fætter eller også er din fætter ikke
opdateret med, hvor mange hashklubber der er!

Langt de fleste pushere der blev anholdt da Pusher Street blev lukket
boede på Christiania
--
Jesper
The saw is family!

Fra : T.Liljeberg

Dato : 04-06-06 19:28

On Sun, 4 Jun 2006 19:04:58 +0200, in dk.politik "Allan Riise"
<ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>faktisk kun små 20 der pusher hash og bor på Christiania, så % satsen er

20/800 = 2.5%

> [...]
>klubber (min fætter bor i kvarteret), så det er et sted mellem 200 til 240

Lad os bare sige 240, og antage at %-delen er den samme som du har
anslået for Christiani, nemlig 2.5%. Hvis 240 er 2.5%, så er den
samlede population i NV = 100*240/2.5 = 9600. Er der flere eller færre
end 10000 mennesker i NV?

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 05-06-06 00:27

Følgende er skrevet af Allan Riise:

> Nej, det mener jeg faktisk ikke der er, og det er regnet fra starten af.
> Der er sket 2 for nylig, og så dræbte Bullshit en person derude, og et
> Bullshit medlem blev slået ihjel.

Grønlænderen fra stjerneskibet? 1976 tror jeg det var.
Hvem var det Bullshit dræbte derude?

> Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg har boet derude i en kort periode,
> ligesom jeg har boet lige i nærheden ag fristaden indtil 1996.

Ja, og???????

Mvh
Kent.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 17:40

> Jeg kan sikkert grave 7-10 stykker op. For et område med en befolkning
> på 800-1000 personer der synes jeg det er temmeligt voldsomt!

Nu er det ikke den bosiddende befolkning du skal regne med, men det
fulde antal af bosiddende OG besøgende på Staden. Hvor mange er vi så
oppe på om dagen?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : GB

Dato : 04-06-06 19:25

> Jeg kan sikkert grave 7-10 stykker op. For et område med en befolkning
> på 800-1000 personer der synes jeg det er temmeligt voldsomt!

Nu er Christiania jo ikke en øde ø, men en bydel i København.

Jeg kan - bare i mit kvarter - "grave" 5-6 stykker op i den tid jeg har
boet her. 11 år. Christiania er 30+ år gammelt.

Kom igen, Ørsted!

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 21:51

> [...]

> Jeg kan - bare i mit kvarter - "grave" 5-6 stykker op i den tid jeg har
> boet her. 11 år. Christiania er 30+ år gammelt.

Hvor mange 1000 mennesker bor der i dit kvarter?

Og ja, Christiania fungerer mere eller mindre som en øde ø, et sted hvor
der tilsyneladende ikke gælder de samme regler som i resten af
samfundet!

--
Jesper
The saw is family!

Fra : GB

Dato : 05-06-06 00:40

> Hvor mange 1000 mennesker bor der i dit kvarter?

Hvor mange mennesker bor der i København?

Jeg føler mig langt tryggere på Christiania end jeg gør på Vester- eller
Nørrebro.

> Og ja, Christiania fungerer mere eller mindre som en øde ø, et sted
> hvor der tilsyneladende ikke gælder de samme regler som i resten af
> samfundet!

Nu snakker du uden om.

Men som sagt, Frøken Ørsted, jeg gider ikke kneppe fluer med dig - det
fører alligevel ikke til noget.

Fra : @

Dato : 04-06-06 15:26

On 04 Jun 2006 13:25:35 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

>Hold da kæft, hvor du snakker, Ørsted. Du har bare ikke noget at have det
>i. Hvor mange mord er der sket på Christiania?

og sat i forhold til hvad?

antal beboere?

arealets størrelse?

størrelsen på narkohandlen?

antallet af "turister" der kommer i fristaden?

det er ikke så ligetil at opgøre dette tal
--
Fanatisme er den eneste viljestyrke,
som de svage og usikre kan mønstre.

Fra : GB

Dato : 04-06-06 19:28

"@" <1@invalid.net> wrote in

> og sat i forhold til hvad?

I det hele taget.

> antal beboere?

- og udefra kommende. Høvding fra Bullshit, f.eks. blev ikke myrdet af
christianitter, men af en idiot fra Nøragersminde.

> arealets størrelse?

København?

> størrelsen på narkohandlen?

Den er tilnærmelsesvis nul, da der ikke handles narkotika på Christiania.

> antallet af "turister" der kommer i fristaden?
> det er ikke så ligetil at opgøre dette tal

Næ. Men se min mail til Jesper ovenover.

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 05-06-06 00:08

GB formulerede spørgsmålet:

> - og udefra kommende. Høvding fra Bullshit, f.eks. blev ikke myrdet af
> christianitter, men af en idiot fra Nøragersminde.

Altså; det her er godt nok mange år siden, men Bullshit udsprang af den
gamle Nøragersmindebande; Høvding blev således skudt af én fra "egen"
kreds?

Mvh
Kent.

Fra : GB

Dato : 05-06-06 00:41

=?ISO-8859-15?Q?Kent_R=E5dbjerg?= <wuk@mail.tele.dk> wrote in

> Altså; det her er godt nok mange år siden, men Bullshit udsprang af den
> gamle Nøragersmindebande; Høvding blev således skudt af én fra "egen"
> kreds?

Jeps.

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 08-06-06 02:14

GB forklarede:
> =?ISO-8859-15?Q?Kent_R=E5dbjerg?= <wuk@mail.tele.dk> wrote in

> Jeps.

Så sidder du inde med en viden som vil komme bag på nogle; det kan man
vel tillade sig at stille tvivl ved!

Det er nu engang sådan at Renè Nøddeskov Ludvigsen, "Ludvig" og Ole
Bonnesen Nielsen, "Ost", begge nu fuldgyldige medlemmer af Hells
Angels, er dømt for drabet på "Høvding".
Det er p.t. ikke lykkedes mig at finde dokumentation for, at nogen af
d´herrer har været medlemmer af "Nøragersmindebanden", men hvis du
fastholder dit udsagn, vil jeg naturligvis søge videre, men jeg
tillader at spørge:

1. Hvad får dig så skråsikkert til at sige at "Høvding" blev dræbt af
én fra "egen" kreds, altså "Nøragersmindebanden"?

2. Er dette noget der får din påståede viden omkring forholdene på
Christiania til at virke mere troværdig?

3. Iøvrigt skylder du også svar på, hvem det var Bullshit dræbte på
Christiania?

Afventer i spænding; det er jo s.... interesssant, når du nu ved så
meget omkring Christiania; som gammel aktivist, der tidligere har haft
bopæl på området.

Min _helt personlige_ holdning er, at du er på dybt vand i dine udsagn
omkring ovenstående og din viden omkring Christiania´s forhold iøvrigt,
kan skrives på et knappenålshoved med en hvidtekost!

Mvh

Kent.

Fra : GB

Dato : 08-06-06 10:33

> Det er nu engang sådan at Renè Nøddeskov Ludvigsen, "Ludvig" og Ole
> Bonnesen Nielsen, "Ost", begge nu fuldgyldige medlemmer af Hells
> Angels, er dømt for drabet på "Høvding".

OK, jeg tog fejl - men sagen er, at drabet blev begået af udefra kommende.

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 11-06-06 23:58

GB udtrykte præcist:
> =?ISO-8859-15?Q?Kent_R=E5dbjerg?= <wuk@mail.tele.dk> wrote in

> OK, jeg tog fejl - men sagen er, at drabet blev begået af udefra kommende.

Ja, drabet blev begået af udefra kommende - og det betyder for "sagen"?

Jeg mangler iøvrigt stadig svar på hvem det var "Bullshit" dræbte på
Christiania.

Mvh
Kent.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-06 00:06

Kent Rådbjerg wrote:
> [...]
> "sagen"?
> Jeg mangler iøvrigt stadig svar på hvem det var "Bullshit" dræbte på

"Ludvig" var prøvemedlem i Bullshit da mordet på Høvding blev begået (om han
på det tidspunkt "kun" var prøvemdlem ag Bullshit for at få ram på Høvding,
vides ikke), derudover så blev en fyr kaldet langballe dræbet af hvad man
mener var Bullshit medlemmer, men da mordet aldrig er blevet opklaret (Han
blev muret med ned i et betongulv) sååå.....

--
Allan Riise

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 13-06-06 01:05

Allan Riise har bragt dette til verden:

> [...]
> mener var Bullshit medlemmer, men da mordet aldrig er blevet opklaret (Han
> blev muret med ned i et betongulv) sååå.....

Det er da muligt, men ikke særligt sandsynligt at "Ludvig" var
prøvemedlem af Bullshit på drabstidspunktet; hvis det var tilfældet, er
det jo blot med til at underminere den særlige indsigt GB har i
Christiania´s forhold; efter hans egen mening.

Et lig fundet i et betongulv; hvis drabet er uopklaret så kan det ikke
være det drab GB hentyder til, da han klart skriver at Bullshit dræbte
én på Christiania og det er dét drab jeg spørger til, udelukkende på
grund af hans indgående kendskab til Christiania´s forhold? Sååå . . .,
du får ret, jeg får fred og GB kender ikke særligt meget til
Christiania??

mvh
Kent.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 17:40

> Christiania er det sted i Danmark hvor der bliver begået suverænt flest
> drab. De fleste af dem er narkorelaterede!

Blot et vink med en vognstang om at se a få afskaffet de tossede
narkolove der er her til lands...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-06-06 16:04

Cyber. wrote:
> [...]
> være...og jeg fatter ikke hvad man har ud af IKKE at samarbejde med
> resten af DK om de problemer de har derude?.

Sjovt nok er 2 af mordene begået i den periode med extra politiindsats mod
hash

Det giver jo stof til eftertanke.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Jesper

Dato : 04-06-06 17:23

Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Sjovt nok er 2 af mordene begået i den periode med extra politiindsats mod
> hash
>
> Det giver jo stof til eftertanke.

Det viser at en ekstra politiindsats ikke er nok! Luk lortet!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 17:40

> Det viser at en ekstra politiindsats ikke er nok! Luk lortet!
> --
> Jesper
> The saw is family!

"Swoooosh!" sagde det da pointen farede hen over hovedet på Jesper.

Fra : GB

Dato : 04-06-06 19:28

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> "Swoooosh!" sagde det da pointen farede hen over hovedet på Jesper.

LOL!