Gode vendinger
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-06-06 09:25

Har sikkert været postet før, men tåler en gentagelse - jeg har stadig
ondt i maven

http://www.ambassen.dk/ord/forsikring.php

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 04-06-06 09:40

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse
> Har sikkert været postet før, men tåler en gentagelse - jeg har stadig
> ondt i maven
>
> http://www.ambassen.dk/ord/forsikring.php

De tåler bestemt gentagelse! LOL

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 11:34

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse
> Har sikkert været postet før, men tåler en gentagelse - jeg har stadig
> [...]

"Fodgængeren anede tilsyneladende ikke, hvor han ville hen, så jeg kørte ham
over"

LOL!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-06-06 12:58

Bo Rasmussen skrev:
> Har sikkert været postet før, men tåler en gentagelse - jeg har stadig
> ondt i maven
> http://www.ambassen.dk/ord/forsikring.php

Den bedste; "Fodgængeren løb mod fortorvet, men jeg fik ham!"

--
MVH Finn
...der har fået arbejde. Kan nu ses i en Volvo FH12 "handicapbil" rundt