Anbefaling af lav-kalorie "Junkfood" butik
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-06-06 20:20

Hej alle,

ville blot gøre opmærksom på at jeg jeg har fundet en netbutik der
importerer nogle af de "frække" amerikanske varer. Den hedder Dialife,
og kan findes på:

http://dialife.dk

Jeg plejede at have et stort forbrug af læskedrikken Dr Pepper (op til 2
liter sukkervand om dagen - uha), men efter jeg har fundet Dialife, har
jeg begyndt at købe Diet Dr. Pepper hos dem (svarer til "Light" Dr
Pepper). Jeg har ikke fundet nogle andre steder i landet eller i norden
man kan købe Diet Dr. Pepper (har ledt i godt 2 år), så det var en
positiv overraskelse da jeg fandt denne butik.

De har også Diet Vanilla Pepsi, hvilket også smager fint, og ikke
indeholder noget sukker eller kalorier.

PS: Dette skal ikke opfattes som reklame, da jeg ikke har nogen
finansiel interesse i Dialife.

God fornøjelse!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø