Jeg - en stor taber
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 19:29

Jeg har tabt mig 18.3 kg på 4½ måned.
Det har været lettere end forventet, da
jeg tidligere har været på kur et par gange.
Sidste gang for nogle år siden tabte jeg mi 10 kg.

Denne gang skulle det være, og nu er det blevet...

Jeg har tabt mig fra 109.3 hvor jeg har ligget
i flere år faktisk konstant. Nu er jeg på 91.

Mit forløb har været som følger:

morgenmad = ingenting
formiddagskaffen = 2 æbler + masser af kaffe hele dagen på arbejdet.
middagsmad = 2 æbler + 1 pose NUPO
aftensmad = typisk kalkunsnitzler eller kyllingsnitzler uden fedtstof +
kogte kartofler/grøntsager.
aftenskaffe = Kvicklys 'rugquick' med minimælk eller frugt-the.

Disse måltider er suppleret med gåtur næsten hver eneste aften på ca. 30
minutters
varighed. Min MP3 afspiller har til dels æren for jeg gad.

Er begyndt at løbe - i det små. Om aftenen.
Var med til Skjern Å Running Challenge. Gennemførte uden
sidestik eller større anstrengelse. 2 dage før ku' jeg knabt løbe 20 meter
før jeg var færdig. Det kom virkelig bag på mig jeg gennemførte i fin form.
Men motivation blandt de andre løbere er åbenbart uden sidestykke...

Skal lige siges, at jeg i hele perioden har spist som før hver lørdag og
søndag,
da weekenden har været min gulerod kan man sige.

Så det KAN være nemt at tabe sig, det handler om let motion og
behagelig kostændring og så bare tænke sig om og springe kagerne
over. Det KAN lade sig gøre, selvom man ikke mener det kan betale
sig i starten. Men det virker at sige nej.

Jeg har nu mit hvlapefedt jeg skal af med. Hvad skal jeg nu finde på ?
Gider ikke vægttræne.

Fra : Jakob Munck

Dato : 04-06-06 20:47

Tillykke!

jm

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 23:03

Olsen <-> wrote:

> [...]
> over. Det KAN lade sig gøre, selvom man ikke mener det kan betale
> sig i starten. Men det virker at sige nej.

Flot! TIllykke med prestationen!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org