MS Windows
briani 27239
64 bit Logitech keyboard - Itouch
Fra : Kasper Johansen

Dato : 03-06-06 18:28

Hej gruppe.

Logitech har valgt ikke at udvikle den geniale program Itouch til 64 bit.

Er der andre måder, hvor man kan programmere sine genveje på sit
tastatur? Jeg tænker gratis programmer.

Kasper Johansen

Fra : Erli

Dato : 03-06-06 18:47

"Kasper Johansen" <kaspernj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>

> Logitech har valgt ikke at udvikle den geniale program Itouch til 64 bit.
>
> Er der andre måder, hvor man kan programmere sine genveje på sit
> tastatur? Jeg tænker gratis programmer.

Prøv "KeyTweak"

Eg

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-06-06 00:44

Kasper Johansen skrev:

> Er der andre måder, hvor man kan programmere sine genveje på sit
> tastatur? Jeg tænker gratis programmer.

Der er flere af den slags programmer på f.eks. tucows. Men om de er
bagudkompatible ved jeg ikke.

Claus