MS Windows
briani 27239
Vedr. AVG gratis ver.
Fra : John

Dato : 03-06-06 17:41

Hej !
Håber at det er den rigtige gruppe (ellers fortæl hvilken)
Kan man fjerne den tekst der aut. kommer med når
man sender mail ?
Hilsen John
(God Pinse)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-06 17:50

Den 03-06-06 18.41 skrev John følgende:

> Kan man fjerne den tekst der aut. kommer med når
> man sender mail ?

Tjek denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-avg-trin.html#reklamefri_mails

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-06-06 17:54

News:dk.edb.sikkerhed.virus

> Kan man fjerne den tekst der aut. kommer med når
> man sender mail ?

Betal for den, så kan den fjernes

> (God Pinse)

I lige måde.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-06 18:26

Den 03-06-06 18.54 skrev Jan Vestergaard følgende:

> Betal for den, så kan den fjernes

Næh, det er kun useriøse firmaer, der benytter den fremgangsmåde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : Kim Sommerlund

Dato : 04-06-06 10:24

John wrote:
> Hej !
> Håber at det er den rigtige gruppe (ellers fortæl hvilken)
> Kan man fjerne den tekst der aut. kommer med når
> [...]

Hej John

Ja det kan man godt, under E-mail Scanner skal du ind under Properties.
Herunder kan du vælge configure, hvor du skal fjerne hakket i Certify
mail - hvilket kan gøres for både den udgående og indgående mail.

/ Kim

Fra : John

Dato : 04-06-06 11:16

"Kim Sommerlund" <kims02@civil.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Herunder kan du vælge configure, hvor du skal fjerne hakket i Certify
> mail - hvilket kan gøres for både den udgående og indgående mail.

Tak for svaret Kim, men jeg har fået svar fra en anden Kim,
nemlig Hr.Ludvigsen
Og det virkede !!!
Hilsen John