MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne jpeg med Photo Editor som be~
Fra : OleJ

Dato : 30-05-06 18:52

Hej NG

Jeg har et problem når jeg logger mig ind som bruger med begrænset konto i
min XP Home.
Hvis jeg prøvet at åbne et billede i jpeg format får jeg følgende
meddelelse: "Photo Editor kan ikke finde eller åbne d:\billeder\xxx.jpeg"
Hvis jeg prøver at åbne en gif fil, får jeg en medelelse om at den ikke
kunne finde oplysninger om filen i reg.databasen.
Hvis jeg ændrer kontotypen til administrator er der ingen problemer!
Er der nogen som har en løsning?

OleJ

Fra : jda

Dato : 30-05-06 23:14

Tue, 30 May 2006 19:51:42 +0200 skrev OleJ i dk.edb.system.ms-windows :

> [...]
> kunne finde oplysninger om filen i reg.databasen.
> Hvis jeg ændrer kontotypen til administrator er der ingen problemer!

Det er et gammelt problem med filtilknytninger for billedfiler (status står
stadig som 'pending' for NT 4) men det er blevet slæbt med op til XP uden
at de helt har fået det løst. Den nemmeste måde at løse det på er at
installere et program til at se sine billeder med, jeg bruger selv
Irfanview http://www.irfanview.com/ et godt lillle gratis program
--
Jakob
Få en gratis koncertoplevelse til Depeche Mode 7. juni