MS Windows
briani 27239
PDF til andre formater
Fra : Martin Schultz

Dato : 30-05-06 17:27

Er der nogen der kender et gratis program der kan konvertere PDF filer
til andre formater (HTML, word, tekst, noget i den stil)? Det er ikke
hamrende nødvendigt at formatering og grafik kommer med. Det vigtigeste
er teksten.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-05-06 17:32

Martin Schultz pretended :
> [...]
> til andre formater (HTML, word, tekst, noget i den stil)? Det er ikke
> hamrende n¸dvendigt at formatering og grafik kommer med. Det vigtigeste

Pr¸v google, der er flere muligheder, ind i mellem også nogen gratis,
f.eks. http://www.pdf-to-html-word.com/pdf-to-text/

"Tell them, what youÿre going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham

Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 31-05-06 08:14

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Martin Schultz pretended :

http://www.google.dk/search?q=convert+pdf+word&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official

V¿r opm¿rksom på at mange PDF dokumenter kan v¿re låste, så du
skal fjerne password f¸rst.

Fra : Martin Schultz

Dato : 31-05-06 08:32

-*- DANELAW -*- <mail@topbanana.dk> skrev 2006-05-31:
> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.google.dk/search?q=convert+pdf+word&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official

Det er ikke et svar der kan bruges til noget. DE fleste af programmerne
er på ingen måde gratis og en del af dem er på ingen måde det jeg
spørger efter (fx word til pdf).

Så det var vist en om'er. Der er en grund til at jeg spørger om folk kan
anbefale noget.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Max

Dato : 31-05-06 09:18

Hej Martin

> Så det var vist en om'er. Der er en grund til at jeg spørger om folk
> kan anbefale noget.

Hvorfor kopiere du ikke bare teksten fra Readeren og over
i dit tekst program ?

Mvh Max

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-05-06 18:32

Martin Schultz was thinking very hard :
> Så det var vist en om'er. Der er en grund til at jeg spørger om folk kan
> anbefale noget.

Øh, glemte du helt at læse at jeg lige præcis skrev at der var enkelte
af dem der var gratis.

Jeg kan så godt supplere dig med at 99,99% af de programmer der findes
til konvertering til tekst er elendige, efter sigende pga. PDF
formatets opbygning.

"Age is something that doesn't matter, unless you are a cheese."
- Luis Bunuel

Fra : Martin Schultz

Dato : 31-05-06 19:13

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> skrev 2006-05-31:
> Martin Schultz was thinking very hard :
>
> Øh, glemte du helt at læse at jeg lige præcis skrev at der var enkelte
> af dem der var gratis.

Ja men en henvisning til google hjælper mig på ingen måde der kom tonsvis af
links, de fleste af dem til programmer der på ingen måde gjorde det jeg
spurgte efter.. Hvis du kender programmer du ved virker må du gerne komme
med links til dem.

med mindre andet er angivet.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-05-06 19:57

Martin Schultz formulated on onsdag :

> Ja men en henvisning til google hjælper mig på ingen måde der kom tonsvis af
> links, de fleste af dem til programmer der på ingen måde gjorde det jeg
> spurgte efter..

Du spurgte efter programmer der kunne konvertere fra PDF til bl.a.
text. Det kunne de vist alle i den google søgning.

> Hvis du kender programmer du ved virker må du gerne komme
> med links til dem.

Jeg mener jeg har brugt et der hedder PDF2TXT - men kan ikke lige finde
det igen.

"I read biographies of the greats, and they were so messed up that I
thought I'd better mess myself up. But I couldn't. I'm too small." -
Winona Ryder

Fra : Martin Schultz

Dato : 01-06-06 09:27

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> skrev 2006-05-31:
> Martin Schultz formulated on onsdag :

Næææ der var også word til pdf ol for en del af dem.

> [...]
> text. Det kunne de vist alle i den google søgning.

> Jeg mener jeg har brugt et der hedder PDF2TXT - men kan ikke lige finde

Det ser ok ud.

Martin
med mindre andet er angivet.