MS Windows
briani 27239
Outlook Express
Fra : Pilen

Dato : 30-05-06 14:05

Jeg kører med Outlook Express i XP Home og har pludselig fået det problem at
når jeg poster til nyhedsgrupper så sender den meddelelsen 2 gange .
Hvad kan jeg gøre for at få dette uvæsen stoppet .
pilen

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 30-05-06 19:25

"Pilen" <mjyden@sol10.dk Fjern (10)> skrev i en meddelelse
> [...]
> pilen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 8715 spam-mails.

Det er Spamfighter. Da jeg fik en kode til min spamfighter, stoppede
problemet.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-05-06 20:02

Den 30-05-06 20.24 skrev Henrik Steffensen følgende:

> Det er Spamfighter. Da jeg fik en kode til min spamfighter, stoppede
> problemet.

Ja, det er et smart forretningskocept: Betal, og vi stopper med at
spamme og sende unødige indlæg. Lidt synd du hoppede på den, man skal
aldrig købe af en spammer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-05-06 21:16

Henrik Steffensen wrote:
> Det er Spamfighter. Da jeg fik en kode til min spamfighter, stoppede
> problemet.

Man kan også bare skifte til et andet anti-spamprogram, der ikke selv
spammer alt og alle - der er mange gratis alternativer, der er både bedre
og ikke selv spammer på samme måde som Spamfighter gør.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : jda

Dato : 31-05-06 02:11

Tue, 30 May 2006 22:15:49 +0200 skrev Jan Vestergaard i
dk.edb.system.ms-windows :

> Man kan også bare skifte til et andet anti-spamprogram, der ikke selv
> spammer alt og alle - der er mange gratis alternativer, der er både bedre
> og ikke selv spammer på samme måde som Spamfighter gør.

Eksempelvis spamaware fra http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
et ganske udemærket program baseret på spamassasin databasen. God
performance og meget få falske positiver
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-05-06 01:14

Henrik Steffensen wrote:

> Det er Spamfighter. Da jeg fik en kode til min spamfighter, stoppede
> problemet.

Ikke helt. I flere måneder efter jeeg havde ladet min spamfighter licen løbe
ud, kom der der e-mails fra spamfighter med opfordringer til at købe igen
og for deres andre prodrukter.
Gad vide om dem der er hoppet på deres antivirus får virus når licensen løber
ud?

mvh
Henning