MS Windows
briani 27239
Outlook Express
Fra : Pilen

Dato : 30-05-06 14:05

Jeg kører med Outlook Express i XP Home og har pludselig fået det problem at
når jeg poster til nyhedsgrupper så sender den meddelelsen 2 gange .
Hvad kan jeg gøre for at få dette uvæsen stoppet .
pilen

Fra : Max

Dato : 30-05-06 14:09

Hej Pilen

> Hvad kan jeg gøre for at få dette uvæsen stoppet .

Afinstallere det spamprogram du bruger.

Mvh Max

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 30-05-06 18:42

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse news:447c43f8$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej Pilen

> Afinstallere det spamprogram du bruger.

Jeg så da ikke han nævnte noget spamprogram ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-05-06 18:50

Morten Jørgensen skrev:

>Jeg så da ikke han nævnte noget spamprogram ?

Det stod i den meddelelse som blev sendt samtidig med den i denne tråd

http://groups.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_frm/thread/6be59ac082c634a1/b7fbcf6eb8b50978#b7fbcf6eb8b50978

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-06 14:14

Pilen <mjyden@sol10.dk

> Jeg kører med Outlook Express i XP Home og har pludselig fået det
> problem at når jeg poster til nyhedsgrupper så sender den meddelelsen
> 2 gange . Hvad kan jeg gøre for at få dette uvæsen stoppet .

Nu skriver du ikke hvad du har prøvet for at løse problemet. Har du f.eks.
checket for spyware og andet skadelig kode?.

Mvh.

Karsten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-05-06 17:17

Karsten Jensen skrev:

> Nu skriver du ikke hvad du har prøvet for at løse problemet. Har du
> f.eks. checket for spyware og andet skadelig kode?.

"Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 8715 spam-mails."
Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-05-06 17:21

Hans Paulin (6310) skrev:

>"Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.

Spamfighter er skadelig kode

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 30-05-06 14:18

Pilen wrote:

> Jeg kører med Outlook Express i XP Home og har pludselig fået det problem at
> når jeg poster til nyhedsgrupper så sender den meddelelsen 2 gange .
> Hvad kan jeg gøre for at få dette uvæsen stoppet .

Du skal afinstallere det spamprogram, du bruger. Det er det, som poster
indlæggene en ekstra gang.

Du vil bemærke, at det første indlæg er ganske fint, hvorimod det næste
indeholder spam.